НОВИЙ JAGUAR F-TYPE: ЩЕ БІЛЬШ КОМФОРТНИЙ ДОСВІД КЕРУВАННЯ

  • Двигун V8 із турбонаддувом нового Jaguar F-TYPE R потужністю 575 к.с. розганяється від 0 до 100 км/год за 3,7 секунди. Спорткар також має оновлене шасі з новими ресорами, амортизаторами, стабілізаторами, електричним калібруванням рульового керування та новими колесами та шинами.
  • Опціонально доступна вуглецева керамічна матриця (CCM) гальмівної системи, стійка до зносу. Вона забезпечує виняткову силу гальмування та зменшення безпружинної маси.
  • Нові моделі двигуна V8 потужністю 450 к.с. із електронним активним диференціалом на задній або повний привод забезпечують ефективні експлуатаційні характеристики у будь-яких умовах.
  • Трансмісія Quickshift ретельно відкалібрована та пропонує ще швидше та легке перемикання передач, використовуючи досвід Jaguar XE SV Project 8.
  • Вдосконалений, ефективний чотирициліндровий двигун Ingenium потужністю 300 к.с. забезпечує максимальний крутний момент 400 Нм при 1500 об/хв, а викиди CO2 – від 184 г/км (еквівалент NEDC).
  • Двоважільна підвіска, ретельно відкалібрований електропідсилювач керма і розподілення крутного моменту за допомогою гальмування забезпечують виняткову спритність.

 

Ідеальний баланс між гарним дизайном, приголомшливою продуктивністю і видатними динамічними характеристиками завжди робили F-TYPE унікальним. А тепер спорткар Jaguar забезпечує ще більший комфорт для водія.
 
Новий модельний ряд потужних, чутливих двигунів F-TYPE включає чотирьох-, шести- і восьмициліндрові* двигуни з потужністю від 300 до 575 к.с., що є неперевершеним вибором у своєму сегменті. Всі вони сумісні з восьмиступінчастою коробкою передач Quickshift із повним ручним керуванням за допомогою селектора передач SportShift або пелюсток на кермі.

Кожен двигун у стандарті або опціонально оснащений активними вихлопними системами. Клієнти, які вибирають двигун V8 із турбонаддуовом потужністю 450 к.с. або 575 к.с., можуть скористатися новою функцією тихого запуску, яка забезпечує більш тонкий, витончений звук. Пропускні пневматичні клапани з електроприводом у задньому глушнику залишаються закритими до автоматичного відкриття від навантаження. При бажанні безшумний пуск можна скасувати, вибравши «Динамічний режим» або натиснувши кнопку вимикання вихлопу перед запуском двигуна.
 
Звук при обгоні, характерний для F-TYPE, присутній. Звук ретельно налаштовано відповідно до діапазону двигунів кожної моделі. Високоефективні, щільно з'єднані сажові фільтри знижують рівень викидів і гарантують, що кожен F-TYPE відповідає найсуворішим міжнародним нормам щодо викидів шкідливих речовин.
 
Фільтри вбудовані в систему нейтралізації вихлопних газів і затримують ультрамаленькі частки. За нормальних умов руху затримані частки окислюються в CO2, а фільтр регенерується кожен раз, коли водій відпускає педаль газу.
 
Новий F-TYPE R: інтуїтивна ефективність, видатна динаміка
 
Нова модель F-TYPE R продовжує служити еталоном справжніх спорткарів, орієнтованих на водія. Із розвитком дизайну також на новий рівень вийшов 5,0-літровий двигун V8 з турбонаддувом. Відтепер його потужність становить 575 к.с., а крутний момент – 700 Нм. У порівнянні з попередньою моделлю потужність збільшилася на 25 к.с., а крутний момент – на 20 Нм.
 
Із огляду на весь досвід, накопичений при створенні обмеженої серії Jaguar XE SV Project 8, коробка передач Quickshift для нової моделі F-TYPE R і двигун V8 потужністю 450 к.с. були ретельно перекалібровані для більш комфортного управління. Новий F-TYPE R забезпечує ще більш швидке і чітке ручне перемикання передач за допомогою пелюсток на кермі або селектора SportShift. Зниження і підвищення передач відбувається швидше, що забезпечує впевнену реакцію авто.
 
У поєднанні з системою перемикання крутного моменту повного приводу технологія Jaguar Intelligent Driveline Dynamics (IDD) забезпечує виняткову продуктивність і миттєву реакцію дросельної заслінки на всіх передачах і за будь-яких умов. Прискорення від 0 до 100 км/год займає всього 3,7 секунди, у той час як максимальна швидкість обмежена електронікою і складає 300 км/год.
 
Калібрування технології IDD під задній електронний активний диференціал (EAD) забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями, а також по задній осі. У поєднанні з новим калібруванням системи динамічного контролю стійкості це покращує тягове зусилля і динаміку – на всіх поверхнях та за будь-яких погодних умов – при збереженні балансу руху задніх коліс F-TYPE R.
 
Алюмінієва незалежна двохважільна підвіска та перекалібрована система рульового управління з електропідсилювачем (EPAS) забезпечують ще більш тісний зв'язок. Саме вона є основою миттєвого реагування автомобіля на кожну дії водія.
 
Нові ресори та стабілізатори, так само як і шасі, вдосконалені безступінчастим регулюванням демпфування, яке лежить в основі адаптивно-динамічної системи Jaguar. Клапани всередині кожного демпфера та алгоритми управління були повторно відкалібровані для покращення комфорту як на високих, так і на низьких швидкостях.

Унікальне налаштування розподілу крутного моменту за допомогою гальмівної системи дозволяє точніше контролювати гальмування внутрішніх коліс, що мінімізує недостатню реакцію на поворот керма, навіть на високих швидкостях при вході в поворот.
 
Задні поворотні кулаки тепер відливаються з алюмінію, та разом з новими, більшими підшипниками коліс та оновленими верхніми кульовими шарнірами збільшують жорсткість розвалу та сходження коліс на 37% та 41% відповідно. Це призводить до більш точного контролю контакту шин з дорогою, що означає ще точнішу реакцію на повороти керма.
 
У стандартній комплектації обладнаний великими передніми і задніми гальмівними дисками 380 мм і 376 мм, F-TYPE R має вуглецеву керамічну матрицю (CCM) гальмівної системи. З дисками 398 мм і 380 мм та шести- і чотирипоршневими моноблочними супортами з характерним жовтим покриттям, ця система забезпечує виняткову ефективність гальмування та надзвичайну стійкість до зношення. Технологія попереднього підвищення тиску в гальмівній системі забезпечує постійне відчуття педалі, зупинка після зупинки.
 
Спеціально розроблені шини 265/35/ZR20 і 305/30/ZR20 Pirelli P Zero на 10 мм ширші, ніж раніше, і забезпечують винятковий рівень зчеплення. Ексклюзивно в новому F-TYPE вони поєднуються з новими 20-дюймовими колесами з 10 спицями в глянцевому чорному кольорі.
 
Основна лінійка F-TYPE: неперевершений вибір в сегменті спортивних автомобілів
 
Новинкою модельного ряду став двигун V8 з турбонаддувом і потужністю 450 к.с. Унікальний для F-TYPE, цей 5,0-літровий двигун був розроблений для забезпечення експлуатаційної та корисної потужності – максимальний крутний момент 580 Нм досягає 2500 об/хв.
 
Пропонується на вибір повний і задній приводи. Обидві версії можуть розганятися від 0 до 100 км/год всього за 4,6 секунди і досягати максимальної швидкості 285 км/год.
 
Знайомий і популярний 3-літровий двигун V6 з турбонаддувом має потужність 380 к.с. і 460 Нм крутного моменту. Він визначається лінійною подачею потужності. Водії будуть чути унікальні, жорсткі ноти з двох великих центральних вихлопних труб. Двигун V6 також пропонується з вибором заднього та повного приводу та має перевагу у вигляді механічного диференціала підвищеного тертя.
 
Поєднання спорткару Jaguar з 2,0-літровим двигуном Ingenium із турбонаддувом потужністю 300 к.с. забезпечує підвищену спритність і продуктивність. Це справжній F-TYPE з його унікальним характером. Ця модель має продуктивність, очікувану від F-TYPE, і може прискорюватися від 0 до 100 км/год лише за 5,7 секунди та досягти максимальної швидкості 250 км/год.
 
Максимальний крутний момент двигуна з турбонаддувом становить 400 Нм від 1500 об/хв. Завдяки таким доповненням, як повністю змінний контроль штовхача впускного клапана, цілісний випускний колектор і подвійний турбонаддув із керамічними кульковими підшипниками, забезпечується надзвичайна реакція. Це робить саме цей F-TYPE найбільш ефективним з усієї лінійки. Економія палива становить 34,9 м/г, а рівень викидів CO2 – 184 г/км (еквівалент NEDC).
 

Повернутися до новин

*Доступність нової лінійки двигунів залежить від ринку.