• Після дебюту нової ідентичності бренду, Jaguar презентує концепцію дизайнерського бачення, ефектну фізичну маніфестацію авто – Type 00
• Візіонерський дизайн кидає виклик традиційним уявленням про електромобілі: довгий капот, стрімка лінія даху, профіль фастбеку та 23-дюймові легкосплавні диски створюють ефектний силует
• Сміливий вигляд Jaguar: обтічні поверхні, задні двері без скла та панорамний дах з гармонійно підібраним до кузова склінням створюють відчуття скульптурності
• Type 00 презентовано у двох кольорах: «Miami Pink», що відображає знакове оточення в стилі ар-деко, та «London Blue», що апелює до британської спадщини
• Першим переосмисленим серійним автомобілем Jaguar стане електричний чотиридверний GT, який представлять наприкінці 2025 року та вироблятимуть у Великій Британії
• Нова модель матиме спеціальну електричну архітектуру Jaguar Electric Architecture (JEA) та запас ходу до 770 км згідно з WLTP
МАЯМІ, США – 05 грудня 2024 року: Jaguar презентує безпомилкову, неочікувану та ефектну фізичну маніфестацію авто – Type 00. Після дебюту нової ідентичності бренду, Type 00 втілює творчу філософію яскравого модернізму Jaguar.
Світова прем’єра концепції дизайнерського бачення на Тижні мистецтв у Маямі – це попередній показ того, що чекає на Jaguar. Бренд відображає кредо засновника компанії сера Вільяма Лайонса – «Copy Nothing».
Адріан Марделл, генеральний директор JLR, зазначив: «Магія Jaguar близька моєму серцю, оскільки це оригінальний британський люксовий бренд, який не має рівних за своєю спадщиною, артистизмом та емоційним магнетизмом. Це Jaguar, який ми відроджуємо, створюючи відчуття благоговіння, яке оточувало культові моделі, як-от E-type. Подорож уже розпочалася, з оригінальним кредо «Copy Nothing» результати будуть ефектними».
У Маямі триває трансформація Jaguar у виключно електричний бренд із вишуканим портфоліо бажаних та ексклюзивних нових люксових автомобілів. Цей перехід виходить за межі розроблених Jaguar продуктів – це переосмислення усього бренду.
«Безстрашно креативний новий образ Jaguar відповідає ДНК бренду, але водночас спрямований у майбутнє, актуальний і дійсно виділяється», – сказав Роудон Гловер, керуючий директор Jaguar.
Світова прем’єра: Type 00
Презентовано Type 00. Фізичне втілення нової творчої філософії Jaguar – яскравий модернізм. Префікс «Type» – це звернення до походження бренду, до таких моделей, як інноваційний E-type. Перший нуль означає нульові викиди СО 2 . Другий – символізує статус нульового автомобіля у новому модельному ряді.
Довгий капот, стрімка лінія даху, 23-дюймові легкосплавні диски, профіль фастбеку і звужувальна хвостова частина створюють ефектний силует з витонченими, модерністськими поверхнями. Цей дизайн став можливим завдяки унікальній та спеціально розробленій електричній архітектурі Jaguar (JEA).
Професор Джеррі МакГоверн, офіцер Ордену Британської імперії, головний креативний директор JLR, зазначив: «Type 00 – це бездоганне вираження нової творчої філософії Jaguar. Його аура легковпізнавана. Це результат сміливого, необмеженого творчого мислення та непохитної рішучості. Це перше фізичне втілення і перший камінь у фундаменті нового портфоліо автомобілів Jaguar, яке не буде схоже ні на що з того, що ви коли-небудь бачили. Бачення, яке прагне до найвищого рівня мистецьких зусиль».
Яскравий модернізм
Нова творча філософія Jaguar ґрунтується на трьох фундаментальних характеристиках. Вона втілюється у кожній частині бренду і скрізь, де він з’являється: як у новій художній візуальній ідентичності, так у побудові зв’язків із клієнтами.
Захоплення духом Jaguar
Type 00 – це прелюдія до майбутнього покоління Jaguar, яке відтворить дух і сутність бренду в його найкращому вигляді. Початкова точка створення – чистий аркуш паперу як з дизайнерського, так і з інженерного погляду. Нова унікальна архітектура JEA розроблена з нуля, щоб уможливити ефектний дизайн Type 00. Спеціалізована технологічна платформа забезпечить власникам захопливий досвід водіння, керованість та взірцевий комфорт під час руху.
Сучасні технології електрифікації та дизайн, що вражає уяву, дозволять майбутнім автомобілям Jaguar виділятися на все більш однорідному ринку електромобілів.
Створений у Великій Британії перший серійний Jaguar нового покоління – це чотиридверний GT. Авто презентують наприкінці 2025 року. Запас ходу досягатиме до 770 км на одному заряді згідно з WLTP, або 692 км згідно з EPA. За швидкого заряджання, всього за 15 хв запас ходу сягатиме до 321 км*.
Ексклюзивні дилерські центри
Jaguar з’явиться в обраних ексклюзивних дилерських центрах по всьому світу, що дозволять з головою зануритися у світ Jaguar. Вони відображатимуть місцеву культуру та атмосферу, а також будуть доповнені широкою глобальною мережею люксових дилерських центрів. Перший новий дилерський центр Jaguar буде розташований у самому серці розкішного модного району Парижу – у 8-му окрузі.
Виразний зовнішній вигляд
Упевнений новий вигляд досягається вертикальними, рівними поверхнями з новим фірмовим лого Jaguar у центрі. Виразний і точний передній світловий підпис підкреслює кути автомобіля, надаючи йому ширини та стабільності. У бічному профілі переважають сміливі пропорції, а з кожного боку авто лазерним гравіюванням на обробленому вручну латунному злитку викарбувано символ стрибка ягуара. Ці злитки театрально розгортаються, відкриваючи камери заднього огляду. Вони, як і зарядні порти та передні повітрозабірники, залишаються прихованими поки не знадобляться.
Задня частина є продовженням втілення сміливості. Задні двері без скла та панорамний засклений дах створюють відчуття скульптурності. Висота задньої частини визначається характерною горизонтальною графікою Strikethrough, яка приховує драматичні задні ліхтарі на всю ширину авто, підкреслюючи потужність і масштаб Type 00.
Костянтино Сегі Гілаберт, головний дизайнер екстер’єру Jaguar, зазначив: «Jaguar – це не місце для ординарності. При першому погляді на новий Jaguar виникає відчуття благоговіння, адже ви ніколи не бачили подібного раніше. Type 00 привертає увагу, як і всі найкращі автомобілі Jaguar минулого. Ефектна харизма передає унікальний дух британської творчості та оригінальності. Він оспівує мистецтво і втілює суть яскравого модернізму».
Подібно презентації пари E-Type у 1961 році на Женевському автосалоні, поява Type 00 вшановує дві контрастні інтерпретації нового дизайнерського бачення Jaguar. Авто у кольорі Satin Rhodon Rose назване «Miami Pink» на честь пастельних кольорів культової архітектури міста в стилі ар-деко. Натхненне характерним рожевим кольором, якого набуває латунь з віком. Його доповнює приголомшлива модель у кольорі Inception Silver Blue із назвою «London Blue». Це відображення британської спадщини Jaguar, що натхненне опалесцентним сріблясто-блакитним кольором Opalescent Silver Blue 1960-х років.
Привабливий інтер’єр
Пара ефектних дверей-метеликів і двері багажного відділення у стилі пантографа відчиняються, демонструючи модерністський інтер’єр. Імпозантна кабіна вирізняється трьома латунними обробленими вручну лініями, які проходять по всій довжині салону разом із центральним латунним гребнем завдовжки 3,2 м. Він розділяє пару плаваючих приладових панелей.
Мері Крісп, головна дизайнерка Jaguar з використання матеріалів, розповідає: «Ідеологія використання матеріалів для Type 00 охоплює автентичні, несподівані матеріали та привабливий колір. Нова творча філософія помітна на кожному кроці. Є три ключові матеріали: латунь, травертинове каміння та текстиль. Спосіб використання цих матеріалів відображає сміливі витвори мистецтва і створює унікальну атмосферу».
Спокійне травертинове каміння виконує функцію цоколя, підтримуючи плаваючі сидіння та центральний гребінь. Це надихає на багату нашаровану колірну палітру інтер’єру. Текстиль додає відчуття майстерності. Тактильна суміш вовни, натхненна ручним ткацтвом, огортає два сидіння, звукову панель і підлогу.
«Як і зовні, інноваційні технології є відмінною рисою інтер’єру. Екрани безшумно та театрально з’їжджають з приладової панелі, тоді як відсіки з електроприводом м’яко відкриваються за потреби, демонструючи приховані бризки яскравих кольорів. – пояснює Том Холден, головний дизайнер інтер’єру Jaguar. – Технології повинні покращувати сучасний люксовий досвід, а не домінувати над архітектурою. Цифровий екран у центрі приладової панелі є прикладом цієї філософії. Дисплей Clearsight замінює традиційне дзеркало заднього огляду, покращуючи загальну видимість».
Чуттєвий досвід
Type 00 – це досвід для почуттів. Засклений дах, що гармонійно поєднується з корпусом, створює тонкий візерунок на матеріалах усередині, оживляючи текстури та змінюючи їхній характер упродовж дня.
Команда дизайнерів Jaguar досліджувала нові способи покращення інтер’єру. За допомогою унікального чохла Prism пасажири можуть пристосувати салон відповідно до свого настрою. Мета цієї функції – покращена взаємодія пасажирів з авто, розширена концепція кастомізації та персоналізації. Прихований за вишукано спроектованими дверцятами з електроприводом з боку кузова, чохол містить три тотеми з натуральних матеріалів: латуні, травертину та алебастру.
Розміщення одного з тотемів на центральній консолі створює настрій інтер’єру. Усе, від навколишнього освітлення та унікального звукового супроводу до спеціально підібраної екранної графіки, відображає властивості обраного матеріалу. Створені на замовлення аромати взаємодіють з матеріалами для безпрецедентної персоналізації.
Цей яскравий і мистецький підхід до залучення почуттів поширюється і на екрани дисплеїв. Анімація формується за допомогою креативної техніки світлотіні Chiaroscuro – використання світла та тіні для визначення тривимірних об’єктів.
Символи змін
Type 00 демонструє нову ідентичність Jaguar з потужними символами змін. Вони підкреслюють трансформацію та натхненні дорогоцінним походженням Jaguar.
Вшанування модернізму – геометричної форми, симетрії та простоти. Натхненний
Малкольмом Сейєром, дизайнером автомобілів Jaguar C, D та E-type, який унікально
поєднав науку та мистецтво, щоб створити позачасові форми в цих авто. Геометричні
форми літер обертаються для створення ідеальної візуальної симетрії та балансу. Це
створює модерністську форму, що підкреслює видатне ім’я Jaguar.
Нова монограма – це стриманий художній мотив, що складається з літер «j» та «r», розташованих на протилежних кінцях фірмового маркування. Термін «протилежний» означає підхід: робити все по-іншому і кидати виклик традиційним уявленням про електромобілі. Нова монограма замінила Growler, що у минулому уособлювала звук двигунів внутрішнього згоряння.
Мистецькі прагнення
Jaguar асоціюється з оригінальним мисленням, натхненним особливим баченням засновника, сера Вільяма Лайонса. Він вважав, що Jaguar не повинен мати аналогів і що автомобілі слід розглядати як витвори мистецтва.
Jaguar продемонстрував своє творче переосмислення на Тижні мистецтв у Маямі з серією відібраних виставкових просторів у двох локаціях. Як титульний спонсор «Art Miami», компанія представила «Jaguar. Exuberance.» – захопливе дослідження ефектної нової візуальної мови включно з оригінальними роботами британських художників. Згодом, на модному та архітектурному майданчику Маямі, Jaguar представив інсталяцію «Copy Nothing», присвячену світовій прем’єрі Type 00.
«Присутність на Тижні мистецтв у Маямі підкреслює мету Jaguar як прихильника мистецтва та творчості у всіх її формах. Мистецтво – це пристрасть майбутніх власників, тож що може бути краще, ніж поспілкуватися з ними безпосередньо на одному з головних мистецьких фестивалів світу», – зауважив Роудон Гловер.