ВІДПОВІДНІСТЬ СТАНДАРТУ EURO 6

ВІДПОВІДНІСТЬ СТАНДАРТУ EURO 6

СТАНДАРТ EURO 6, ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ВИБІРКОВОЇ КАТАЛІТИЧНОЇ НЕЙТРАЛІЗАЦІЇ: ЩО ТАКЕ РЕАГЕНТ-ВІДНОВЛЮВАЧ DEF, ЯК ПОПОВНИТИ ЙОГО РІВЕНЬ ТА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ

Роз’яснення стосовно того, як екологічний стандарт «Euro 6» щодо викидів стосується наших автомобілів, водіїв та навколишнього середовища.

ЩО ТАКЕ ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАНДАРТ EURO 6?

«Euro 6» — це частина Європейського законодавства, згідно з якою регламентується рівень шкідливих викидів автомобілів. Цей стандарт дозволяє зробити транспортні засоби більш дружелюбними до навколишнього середовища. Законодавство встановлює обмеження щодо кількості газоподібних оксидів азоту (NOx) та вуглеводнів, яка може міститися у викидах транспортного засобу на один кілометр пробігу.

Згідно з новим стандартом Euro 6, для автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами діють різні обмеження. Для автомобілів з дизельним двигуном допустимий рівень викидів оксидів азоту (NOx) знижено з 180 мг/км до 80 мг/км, а вуглеводнів — з 230 мг/км до 170 мг/км. Допустимий рівень викидів оксидів азоту (NOx) для автомобілів з бензиновим двигуном залишено на рівні 60 мг/км, в той же час допустимий рівень викидів вуглеводнів залишено на рівні 100 мг/км.

Як і інші виробники автомобілів, компанія Jaguar зобов'язана, згідно з законом, виконати ці нові вимоги у встановлені терміни:


  • Починаючи з 1 січня 2015 року, всі нові автомобілі повинні відповідати стандарту Euro 6. До числа цих транспортних засобів входять усі нові моделі, які присутні на ринку, наприклад: Jaguar XE

  • Транспортні засоби, які вже є у продажу, повинні бути приведені до відповідності з Euro 6 до 1 вересня 2015 року, однак;

  • окремі транспортні,засоби, випущені та відвантажені виробником перед 1 червня 2015 року, які вже поступили у продаж, можуть продаватися до 1 вересня 2016 року. Проте, у таких випадках виробник зобов'язаний подати заяву про послаблення вимог.

ПОПРАВКИ ДО СТАНДАРТІВ ВИКИДІВ БЕНЗИНОВИХ ТА ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ У 2000 – 2014 РОКАХ

Технічні інновації за останні 15 років допомогли знизити викиди від автомобілів . Починаючи з 2000 року, норми NOx для дизельних двигунів знизилися на 84%, а твердих частинок - на 90%.

У таблиці нижче наведено скорочення:

========== 2000 - Euro 3 2005 - Euro 4 2009 - Euro 5 2014 - Euro 6
Бензин Дизель Бензин Дизель Бензин Дизель Бензин Дизель
CO (г/км) 2.3 0.64 1.0 0.50 1.0 0.50 1.0 0.50
HC (г/км) 0.2 0.10 0.10 - 0.10 - 0.10 -
HC + Nox - - - 0.30 - 0.23 - 0.17
NOx (г/км) 0.15 0.5 0.08 0.25 0.06 0.18 0.06 0.08
PM (г/км) Необмежено 0.05 Необмежено 0.025 0.005 0.005 0.005 0.005

Поповнення рідини DEF / AdBlue передбачено у всіх планах сервісного обслуговування дизельних автомобілів Jaguar в інтервалах між регулярними циклами обслуговування в будь-якому сертифікованому сервісному центрі Jaguar Land Rover. Моделі з двигунами Ingenium також можуть потребувати додаткового поповнення до моменту наступного обслуговування.

МодельПриблизна ємкість баку (літри) Потенціальне споживанняАвтоматичне попередження AdBlue® (За 1500 км)
XJ15 літрів 1 літр на 560 км 6500-7200 км
XF 17 літрів1 літр на 560 км7600-8400 км
XE9 літрів (163 к.с.)
16 літрів (180 к.с.)
1 літр на 560 км3300-3700 км
7000-7800 км
F-PACE17 літрів1 літр на 420 км5300-5900 км
  • Використання AdBlue® залежить від стилю водіння, а наведені показники є орієнтовними
    Якість DEF та швидкість потоку контролюються аналогічно. Ви отримаєте сповіщення, якщо система виявить неналежну якість DEF або несправність у системі, починаючи з попередження, яке передбачає 530 миль для виправлення проблеми. Якщо ви не вживатимете виправних заходів протягом цього періоду, автомобіль повторно не запуститься.

ЯК САМОСТІЙНО ДОЛИТИ DEF У БАК АБО ВИПРАВИТИ НЕСПРАВНІСТЬ?

Окрім регулярних інтервалів обслуговування, є два способи поповнення рівня DEF вашого автомобіля:


  • Планове сервісне обслуговування Jaguar передбачає поповнення DEF / AdBlue® між регулярними циклами обслуговування в наших сертифікованих сервісних центрах Jaguar Land Rover

  • Або, будь ласка, зателефонуйте своєму дилеру, щоб організувати поповнення до рівня виробника

  • Перегляньте цю інформацію, щоб знайти найближчий сервісний центр


Ви також можете самостійно поповнити рівні DEF, якщо вони критично низькі. Це надасть вам трохи часу, щоб влаштувати поповнення рідини професіоналами.

  • Вам потрібно буде придбати дві герметичні пляшки реагента AdBlue®, затвердженого Jaguar Land Rover. Переконайтеся, що купуєте або стандарт ISO 22241-1, або DIN 70070.

  • Ви можете безпечно зберігати DEF у своєму транспортному засобі при температурі від -11 ° C до 25 ° C.

  • Зверніться до посібника Вашого автомобіля, щоб дізнатись, як саме долити рідину.


Якщо виявлено проблему з якістю DEF або її витратою, вам слід негайно звернутись до вашого дилера.

DEF_TANK

НА ЯКІ МОДЕЛІ ЦЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ?



Для того, щоб відповідати стандартам EU6, система вибіркової каталітичної нейтралізації буде представлена на всіх моделях з дизельними двигунами, починаючи з 2016 модельного року.
Зверніться до місцевого дилера для отримання додаткової інформації

ГЛОСАРІЙ ТА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ

Що таке оксид азоту NOx?
NOx є коротким позначенням для оксидів азоту - хімічних сполук, що утворюються з азоту та кисню. При високих температурах, таких як ті, що виникають внаслідок згоряння пального у повітрі, азот та кисень проходять ряд хімічних реакцій, поєднуючись з утворенням NOx.


Що таке тверді частинки від дизельного двигуна?
Тверді частинки від дизельного двигуна - це складна суміш твердих та рідких частинок, зважених у відпрацьованих газах. Ці частинки дуже відрізняються за розмірами, складом та походженням, але складаються, насамперед, із дуже дрібних частинок сажі, що утворюються під час згоряння.

Як виробники демонструють відповідність нормам викидів Euro?
Транспортні засоби регулярно проходять лабораторні випробування відповідно до сукупності галузевих процедур, передбачених законодавством, у присутності незалежного органу. Крім того, виробники також зобов’язані періодично перевіряти працездатність та відповідність нещодавно виготовлених автомобілів, щоб переконатися, що транспортні засоби демонструють ефективний контроль викидів та працюють відповідно до проекту.

Я читав, що транспортні засоби перевищують норми викидів Євро в реальному світі. Чому це відбувається?
Сучасні загальногалузеві методи лабораторних випробувань забезпечують високоточний та стандартизований підхід до вимірювання кількості шкідливих викидів автомобілів. Однак на практиці умови, що виникають під час експлуатації автомобіля в реальних умовах - таких як екологічні умови, рух, швидкість дорожнього руху та стилі особистого водіння - можуть бути набагато більш мінливими та можуть впливати на показники викидів автомобіля.

Розробка тестових процедур не знижувала темпів розвитку дизайну та функціональності автомобіля. Для вирішення цієї ситуації розробляється нова процедура лабораторних випробувань, а лабораторне тестування буде доповнено тестуванням фактичних викидів у реальному світі (зазвичай скорочено RDE). Тест RDE вимагатиме від виробників вимірювати кількість шкідливих викидів автомобілів в реальних умовах.

Як впливають дизельні двигуни на здоров'я?
Дослідження все ще тривають. Важливо зазначити, що існує багато джерел забруднюючих речовин, таких як тверді частинки та оксиди азоту NOx; дизельні двигуни - лише одне з них. Ми впевнені, що транспортні засоби Jaguar, які ми випускаємо сьогодні, різко знизили рівень викидів, які вони виробляють. Однак якість повітря може бути незмінно поліпшена лише у партнерстві з промисловістю, урядом, науковцями та споживачами.

Що таке дизельний сажевий фільтр (DPF)?
Всі наші дизельні двигуни оснащені дизельними сажовими фільтрами (DPF). DPF є частиною системи скорочення викидів, встановленої на вашому автомобілі. DPF видаляє до 99% вуглецевих мікрочастинок (сажі) до того, як вони вийдуть з вихлопної системи. Це робиться шляхом фільтрації частинок, які потім зберігаються до автоматичного спалення та очищення фільтра.


Я їзжу в місті. Чи буде це проблемою для дизеля?
Водіння в місті не викликає занепокоєння. На відміну від звичайного фільтра, який потребує періодичної заміни, DPF був розроблений для регенерації або самостійного очищення для підтримки ефективності роботи. Цей процес відновлення відбувається автоматично під час руху автомобіля. У деяких випадках, напр. якщо більшість ваших подорожей є короткими або здійснюються на повільних швидкостях, система може не відповідати необхідній температурі, щоб давати можливість відновлення DPF. У цьому випадку на панелі приладів водія загориться жовте світло. Якщо це станеться, 20-хвилинна їзда із постійною мінімальною швидкістю 45 миль / год забезпечить відновлення системи.