ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК

ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК

Тривала та видатна історія автоперегонів Jaguar серйозно вплинула на дорожні автомобілі. На теренах Формули-E ми вшановуємо цю спадщину, прокладаючи свій шлях у майбутнє електромобілів.

OUR RACING CARS

XK120

XK120

Дата: 1948 - 1954
Максимальна швидкість: 124.6 миль/год / 200.5 км/год
Об'єм двигуна: 3,442 см3 / 201 дюйм3
Потужність: 160 к. с. / 119 кВт
Цікавий факт: Модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль на етапі запуску виробництва.
C-TYPE

C-TYPE

Дата: 1951 - 1953
Максимальна швидкість: 144 миль/год / 231.7 км/год
Об'єм двигуна: 3,442 см3 / 210 дюйм3
Потужність: 207 к. с. / 154 кВт
Цікавий факт: Дискові гальма C-Type стали стандартом автобудівної промисловості.
D-TYPE

D-TYPE

Дата: 1954 - 1957
Максимальна швидкість: 162 миль/год / 260.7 км/год
Об'єм двигуна: 3,442 см3 / 210 дюйм3
Потужність: 250 к. с. / 186 кВт
Цікавий факт: Модель D-Type вигравала перегони 24 години Ле-Ману в 1995, 1996 та 1997 роках.
XJS

XJS

Дата: 1975 - 1996
Максимальна швидкість: 153 миль/год / 246.2 км/год
Об'єм двигуна: 4,235 см3 / 258 дюйм3
Потужність: 285 к. с. / 212 кВт
Цікавий факт: Модель XJS здобула перемогу в перегонах 24 години Спа в 1983 році.
XJR

XJR

Дата: 1983 - 1991
Максимальна швидкість: 229 миль/год / 368.5 км/год
Об'єм двигуна: 6,995 см3 / 426 дюйм3
Потужність: 750 к. с. / 559 кВт
Цікавий факт: Модель XJR здобула перше та друге місця на п'єдесталі автогонки 24 години Ле-Ману в 1990 році.
FORMULA 1 - R2 & R3

FORMULA 1 - R2 & R3

Дата: 2000 - 2004
Максимальна швидкість: 194 миль/год / 312.2 км/год
Об'єм двигуна: 2,998 см3 / 464 дюйм3
Потужність: 770 к. с. / 574 кВт
Цікавий факт: Едді Ірвін (Eddie Irvine) і Марк Веббер (Mark Webber) змагаються за команду Jaguar F1.
Formula E I-TYPE 1

Formula E I-TYPE 1

Дата: 2016 - 2017
Максимальна швидкість: restricted to 140 миль/год / 225.3 км/год
Об'єм двигуна: буде оголошено
Потужність: 200 кВт, equivalent to 270 к. с.
Цікавий факт: Jaguar returned to racing in Formula E Season 3, 2016/17
Formula E I-TYPE 2

Formula E I-TYPE 2

Дата: 2017 - 2018
Максимальна швидкість: restricted to 140 миль/год / 225.3 км/год
Об'єм двигуна: буде оголошено
Потужність: 200 кВт, equivalent to 270 к. с.
Цікавий факт: Компанія Jaguar повертається в Формулу-E у третьому сезоні 2016–2017 років.

ПОГЛЯД У МИНУЛЕ

XK120

XK120

1948–1954 — СІЛЬВЕРСТОУН І 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

Абсолютно новий спортивний автомобіль та прототип для революційного двигуна Jaguar XK, модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль у світі. У 1949 році XK120 здобуває першість на трасі Сільверстоун, а рік потому три моделі XK120 дебютують у рамках перегонів 24 години Ле-Ману. Це початок нової ери автоперегонів.
C‑TYPE

C‑TYPE

1951–1953 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

У 1951 році авіаконструктор Малькольм Сойер (Malcolm Sayer) приєднується до Jaguar і приносить з собою авіаційні стандарти якості. Він брав участь у розробці C-Type, моделі, яка здобула першість у перегонах 24 години Ле-Ману, а водій другого автомобіля — Стірлінг Мосс (Stirling Moss) встановлює новий рекорд часу проходження кола у цій же гонці. У 1953 році C-Type знову підіймається на п'єдестал Ле-Ману, займаючи три з чотирьох перших сходинок.
D‑TYPE

D‑TYPE

1954-1957 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

У 1954 році перегони 24 години Ле-Ману проходили за несприятливих погодних умов. Саме вони завадили D-Type отримати перемогу, хоча автомобілю вдалося розвинути приголомшливу максимальну швидкість — 170 миль/год. Проте модель з аеродинамічним дизайном повернулась, щоб перемогти у 1955 та 1956 роках, а в 1957 році вона залишила всіх конкурентів позаду, здобувши п'ять з шести перших місць. D-Type по сьогоднішній день залишається найкращим гоночним болідом в історії.
XJS

XJS

1975–1996 роки — КУБОК ЄВРОПИ З ТУРІНГОВИХ АВТОПЕРЕГОНІВ (ETCC) І 24 ГОДИНИ СПА

У 1982 році під знаменами команди TWR британець Том Уолкіншоу (Tom Walkinshaw) виступає на XJS V12 у серії ETCC і здобуває декілька перемог. У 1984 році Уолкіншоу повертається на чемпіонат (ETCC) і тоді ж завойовує п'єдестал престижної серії 24 години Спа.
XJR-9

XJR-9

1983–1991 роки — 24 ГОДИНИ ДАЙТОНИ І ЛЕ-МАНУ

Автомобіль XJR із закритою кабіною демонструє приголомшливі результати у найдовших заїздах на витривалість. Найкраще XJR-9 показала себе у 1988 році. Мартін Брандл (Martin Brundle) за кермом надпотужного суперкара на базі V12 мчить до перемоги у рамках перегонів 24 години Дайтони, а згодом і у рамках 24 годин Ле-Ману, Брандл здобуває першість серед водіїв, а Jaguar — серед автовиробників.
Від R1 до R5

Від R1 до R5

2000–2004 — ФОРМУЛА-1

Jaguar опановує Формулу-1, Едді Ірвайн (Eddie Irvine), колишній пілот Ferrari, посідає перші сходинки за час дії контракту. Команда також тренує визнаного австрійського пілота Марка Веббера (Mark Webber). Panasonic Jaguar Racing розробляє три автомобілі на базі двигуна Cosworth V10 — власність та розробка компанії Ford.
I‑TYPE 1

I‑TYPE 1

2016 рік — ФОРМУЛА-E

Оновлення команди. Черпаючи натхнення в нашій спадщині, під керівництвом колективу досвідчених інженерів та обдарованих техніків, Panasonic Jaguar Racing зі своїм I-TYPE відважно та впевнено опановують простір Формули-E. Новий простір.
I-TYPE 2

I-TYPE 2

2017 - FORMULA E

The introduction of the I-TYPE 2 saw Panasonic Jaguar Racing record their most successful Formula E season to date, with numerous top ten finishes. Purpose built for gruelling city circuits, the I-TYPE 2 delivered up to 200kw (270bhp) and a 0-60mph (0-100km/h) in a blistering 2.9 seconds.