Довга та славетна історія Jaguar в автоспорті стала рушійною силою розвитку наших серійних моделей. Сьогодні, змагаючись у Formula E, ми продовжуємо цю спадщину, прокладаючи шлях до майбутнього електромобілів.

Наші гоночні автомобілі

Jaguar XK120

Jaguar XK120

Дата: 1948 - 1954 Максимальна швидкість: 200.5 км/год Об'єм двигуна: 3 442 см3 / 201 куб.см Потужність: 160 к.с. / 119 кВт Цікавий факт: Модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль на етапі запуску виробництва.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

Дата: 1951 - 1953 Максимальна швидкість: 231.7 км/год Об'єм двигуна: 3442 см³ / 210 куб.см Потужність: 207 к.с. / 154 кВт Цікавий факт: Дискові гальма C-Type стали стандартом автобудівної промисловості.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

Рік: 1954 - 1957 Максимальна швидкість: 260.7 км/год Об'єм двигуна: 3442 см³ / 210 куб.см Потужність: 250 к.с. / 186 кВт Цікавий факт: Модель D-Type здобула перемогу в перегонах 24 години Ле-Ману в 1995, 1996 та 1997 роках.
Jaguar XJS

Jaguar XJS

Дата: 1975 - 1996 Максимальна швидкість: 246.2 км/год Об'єм двигуна: 4235 см³ / 258 куб.см Потужність: 285 к.с. / 212 кВт Цікавий факт: Модель XJS здобула перемогу в перегонах 24 години Спа в 1983 році.
Jaguar XJR

Jaguar XJR

1983 - 1991 Максимальна швидкість: 368.5 км/год Об'єм двигуна: 6,995 куб.см / 426 куб.см Потужність: 750 к.с. / 559 кВт Факт: XJR-12 виборов перше і друге місце на "24 години Ле-Ману" у 1990 році.
JAGUAR FORMULA 1 - R2 & R3

Jaguar R1 – R5

Дата: 2000 - 2004 Максимальна швидкість: 312.2 км/год Об'єм двигуна: 2,998 куб.см / 464 куб.см Потужність: 770 к.с. / 574 кВт Цікавий факт: Едді Ірвін та Марк Веббер змагалися за команду Jaguar F1.
JAGUAR Formula E I-TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

Дата: 2016 - 2017 Максимальна швидкість: обмежена до 225,3 км/год Об'єм двигуна N/A Потужність: 200 кВт, еквівалентно 270 к.с. Цікавий факт: Jaguar повернувся до перегонів Formula E у третьому сезоні 2016–2017 років.
Jaguar I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

Дата: 2017 - 2018 Максимальна швидкість: обмежена до 225,3 км/год Об'єм двигуна N/A Потужність: 200 кВт, еквівалентно 270 к.с. Цікавий факт: У 4-му сезоні 2017-2018 року Jaguar із I-TYPE 2 здобув свій перший подіум і першу поул-позицію.
Jaguar I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

Дата: 2018 - 2019 Максимальна швидкість: 250 км/год Ємність акумулятора: 52 кВт-год Потужність: 250 кВт, еквівалентно 335 к.с. Цікавий факт: Jaguar I-TYPE 3 приніс команді першу перемогу у Formula E на Римському етапі E-Prix у 2019 році. Це була також перша перемога Jaguar в міжнародному автоспорті з 1991 року.
Jaguar I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

Дата: 2019 - 2020 Максимальна швидкість: 280 км/год Об'єм двигуна 52 кВт-год Потужність: 250 кВт, еквівалентно 335 к.с. Цікавий факт: Jaguar I-TYPE 4 оснащений найлегшим та найпродуктивнішим силовим агрегатом, який будь-коли створювався компанією Jaguar Racing. Ці технології забезпечили боліду переконливу перемогу в Мехіко, а також поул-позицію та подіум у Сантьяго.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

Дата: 2021- 2022 Максимальна швидкість: 280 км/год Ємність акумулятора: 54 кВт-год Потужність: 250 кВт, еквівалентно 335 к.с. Цікавий факт: Силова установка Jaguar I-TYPE 5 була розроблена інженерами компанії із застосуванням передового інвертора, у якому використано 24-каратне золото завдяки його унікальним електропровідним властивостям.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

Дата: 2023-2024 Максимальна швидкість: 320 км/год Ємність акумулятора: 47 кВт-год Потужність: 350 кВт, еквівалентно 470 к.с. Факт: Jaguar I-TYPE 6 — найсучасніший та найефективніший електричний гоночний автомобіль, створений Jaguar. Завдяки потужній системі рекуперативного гальмування, потреба у звичайних задніх гальмах була повністю усунута.

Наші досягненя

Jaguar XK120

Jaguar XK120

1948–1954 — СІЛЬВЕРСТОУН І 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ Абсолютно новий спортивний автомобіль і прототип для революційного двигуна Jaguar XK, модель XK120, став найшвидшим серійним автомобілем свого часу. У 1949 році XK120 здобув перемогу на трасі Сільверстоун, а вже у 1950 році три моделі XK120 дебютували в легендарних перегонах "24 години Ле-Ману". Ця подія ознаменувала початок нової ери в історії автоперегонів.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

1951–1953 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ У 1951 році до команди Jaguar приєднався авіаконструктор Малькольм Сойер, який привніс авіаційну дисципліну та прагнення до досконалості. Його внесок став визначальним у створенні моделі C-Type, яка здобула перемогу в перегонах "24 години Ле-Ману". Того ж року водій другого автомобіля, Стірлінг Мосс, встановив новий рекорд часу проходження кола. У 1953 році C-Type знову тріумфував на Ле-Мані, зайнявши три з чотирьох перших місць.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

1954–1957 — ЛЕ-МАН У 1954 році несприятливі погодні умови позбавили Jaguar D-Type перемоги в Ле-Мані, хоча його вражаюча максимальна швидкість у 170 миль/год захоплювала всіх. Проте у 1955, 1956 і 1957 роках обтічний болід зайняв п’ять із шести перших місць. Jaguar D-Type вважається одним із найуспішніших гоночних автомобілів в історії автоспорту.
Jaguar XJS

Jaguar XJS

1975–1996 — ETCC & SPA 24 ГОДИНИ У 1982 році британський гонщик Том Вокіншоу виступав на Чемпіонаті Європи з кузовних перегонів (ETCC) за команду TWR (Tom Walkinshaw Racing), керуючи легендарним Jaguar V12 XJ-S і здобув низку вражаючих перемог. У 1984 році Том Вокіншоу досяг подвійного тріумфу. Він став чемпіоном Європи з кузовних перегонів (ETCC) і виграв легендарні перегони «24 години Спа».
Jaguar XJR-9

Jaguar XJR-9

1983–1991 роки — 24 ГОДИНИ ДАЙТОНИ І ЛЕ-МАНУ Автомобіль XJR із закритою кабіною демонструє виняткову продуктивність у найдовших заїздах на витривалість. Особливо вражаючим був 1988 рік, коли XJR-9, оснащений двигуном V12, здобув перемогу у "24 години Дайтони", а згодом і у "24 години Ле-Ману". Марк Брандл став найкращим серед водіїв, а Jaguar здобув титул переможця серед автовиробників.
JAGUAR R1 - R5

Jaguar R1 - R5

2000-2004 - ФОРМУЛА 1 З приходом Jaguar у Формулу-1 колишній пілот Ferrari Едді Ірвін здобув кілька призових місць протягом дії свого контракту. Команда також стала тренувальним майданчиком для майбутньої зірки автоспорту, австралійського пілота Марка Веббера. У цей період, за підтримки Ford, Jaguar розробила три гоночні автомобілі, оснащені потужним двигуном Cosworth V10.
JAGUAR I‑TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

2016 - ФОРМУЛА E Натхненна нашою багатою гоночною спадщиною, під керівництвом досвідчених інженерів та талановитих техніків, команда Jaguar Racing разом із неймовірним I-TYPE 1 сміливо увійшли до світу Формули E — впевнено, рішуче та з непохитною пристрастю до перегонів.
JAGUAR I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

2017 — FORMULA E З появою I-TYPE 2 команда Jaguar Racing провела свій найуспішніший сезон у Formula E, з численними фінішами в першій десятці. Спеціально розроблений для технічно складних міських трас, I-TYPE 2 розвиває потужність до 200 кВт (270 к.с.) та розганяється від 0 до 100 км/год лише за 2,9 секунди.
JAGUAR I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

2018-2019 - ФОРМУЛА E Jaguar I-TYPE 3 разом із новозеландським гонщиком Мітчем Евансом увійшов в історію команди Panasonic Jaguar Racing, здобувши першу перемогу в ABB FIA Formula E під час Римського E-Prix у квітні 2019 року. Ця подія стала тріумфальним поверненням Jaguar в міжнародний автоспорт — першою перемогою з 1991 року.
JAGUAR I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

2019-2020 – FORMULA E Jaguar I-TYPE 4 був оснащений найлегшим та найефективнішим силовим агрегатом, який будь-коли створювала Jaguar Racing, з максимальною швидкістю 280 км/год. Цей болід приніс команді переконливу перемогу в Мехіко, поул-позицію та подіум у Сантьяго. Сезон завершився насиченими 6 перегонами протягом 9 днів на закритій трасі в історичному аеропорту Темпельхоф у Берліні, Німеччина.У підсумку, команда Panasonic Jaguar Racing завершила сезон на 7-й позиції в командному заліку Чемпіонату.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

2021-2022 — Formula E Jaguar I-TYPE 5 був оснащений передовою силовою установкою власної розробки, яка забезпечила підвищення ефективності та зменшення маси автомобіля. У сезоні 2022 року Jaguar I-TYPE 5 здобув чотири перемоги, сім подіумів та поул-позицію на треку в Монако. Мітч Еванс увійшов в історію, здобувши дві перемоги поспіль на етапах у Римі.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

2023–2024 — Formula E Jaguar I-TYPE 6 став першим автомобілем FIA Formula E, оснащеним як передньою, так і задньою силовими установками. Це дозволило подвоїти рекуперативну здатність і відмовитися від задніх гальм. На чемпіонаті світу ABB FIA Formula E 2023 року команда Jaguar TCS Racing посіла друге місце у командному заліку, набравши 292 очки, здобувши11 подіумів, чотири перемоги та три поул-позиції.
Jaguar I‑TYPE 7

Jaguar I‑TYPE 7

Найшвидший одномісний гоночний автомобіль, акредитований FIA. Jaguar I-TYPE 7 виходить на трек із абсолютно новою, надсучасною силовою установкою та повним приводом. Цей болід розганяється від 0 до 100 км/год усього за 1,86 секунди.

Продовжуйте досліджувати

Фронтальний вигляд гоночного автомобіля Jaguar.

Календар перегонів та турнірів

Будьте на крок попереду! Слідкуйте за останніми перегонами та подіями Чемпіонату світу ABB FIA Formula E сезону 2024/2025.
Вид згори на гоночний автомобіль Jaguar.

Наші партнери

Інноваційні разом. Перемагаємо як один. Дізнайтеся більше про наших партнерів у сезоні 2024/2025 ABB FIA Formula E World Championship.
Бічний ракурс чорного та білого гоночного автомобіля Jaguar.

Гоночний хаб

Відкрийте передові інновації Jaguar у Формулі E: новітні електричні гоночні автомобілі та команду, яка впевнено веде нас до успіху в чемпіонаті.
YouTube

YouTube

Відчуйте дух сезону разом із нами.
X (Twitter)

X (Twitter)

Будьте першими, хто дізнається найсвіжіші новини.
Instagram

Instagram

Слідкуте за нами, щоб надихатися найкращими фото та відео.
TikTok

TikTok

Створюйте, діліться та насолоджуйтесь яскравими відео разом із нами.