(1)У 2019 році повторна специфікація характеристик двигунів ще не проводилася. Приведені дані відповідають сертифікованим значенням NEDC (новий Європейський їздовий цикл) 2017 року.
†Зазначені дані відносяться до NEDC2 і розраховуються за результатами випробувань виробника, проведених відповідно до вимог WLTP і законодавства ЄС. Тільки для порівняння. Фактичні значення можуть відрізнятися. Рівень викидів CO2 і витрати пального можуть відрізнятися в залежності від колісної бази і встановленого опціонального обладнання. Значення NEDC2 розраховуються по офіційно прийнятій формулі за даними WLTP і є еквівалентними показниками циклу NEDC, що використовувався раніше. Виходячи з отриманих результатів, визначається розмір оподаткування.
‡Дивіться показники WLTP.
Процедура WLTP (всесвітній вимірювальний їздовий цикл) - новий спосіб визначення рівня паливної ефективності, енергоспоживання, запасу ходу і обсягу викидів автомобілів на території Європи. Вона була розроблена, щоб отримані показники були максимально наближені до реальних умов експлуатації автомобіля. Процедура дозволяє протестувати автомобілі з опціональним обладнанням в більш складних погодних і дорожніх умовах. Показники запасу ходу TEL (низьке значення перевірки економічності) і TEH (високе значення перевірки економічності) наведені за результатами вимірювальних процедур WLTP. TEL - найнижчі/найбільш економічні показники (за наявності мінімальної кількості опцій). TEH - найвищі/найменш економічні показники (за наявності максимальної кількості опцій). Відповідно до вимог WLTP, якщо відмінність між TEL і TEH за рівнем викидів CO2 становить менше ніж 5 г, вказується тільки значення TEH.
⬨1,584 якщо встановлені 20-дюймові колісні диски.
⬧1,628 якщо встановлені 20-дюймові колісні диски..
✧Обсяг сухого вантажу: обсяг визначено шляхом вимірювання з використанням твердих блоків (200 мм x 50 мм x 100 мм), що відповідають вимогам VDA.
✦Обсяг вологого вантажу: визначається як обсяг рідини, необхідної для повного заповнення багажного простору.