Щоб запропонувати функції повного приводу для автомобілів Jaguar, інженери компанії вивчили всі наявні на ринку системи. Однак жодна з них не могла забезпечити ті унікальні можливості, яких очікують від Jaguar. Тому було прийнято рішення розробити систему повного приводу Jaguar з програмним забезпеченням Intelligent Driveline Dynamics.
На відміну від інших систем повного приводу, IDD здатна прогнозувати зниження сили зчеплення з поверхнею замість простого реагування на це. У той момент, коли система розпізнає майбутнє зменшення зчеплення, вона заздалегідь спрямовує крутний момент до коліс, які мають краще зчеплення з дорогою, тим самим забезпечуючи безперервну насолоду від водіння.
Система повного приводу Jaguar з IDD, будучи завжди у включеному стані, визначає будь-які сили, що впливають на автомобіль. Вона безперервно відстежує швидкість кожного колеса та його зчеплення з дорогою, контролює підвіску, кермове управління, гальма, а також обертальну роботу автомобіля, збираючи дані 100 разів за секунду. Система IDD використовує передові алгоритми, які на основі цих даних дозволяють обчислити, чи передбачається втрата зчеплення з дорогою та у якого саме колеса або коліс. Тоді, ще до втрати зчеплення з дорогою, потужність передається на колеса з більшою силою зчеплення для забезпечення блискавичного відновлення контролю над автомобілем без особливих зусиль.
Для передачі крутного моменту з однієї вісі на іншу система використовує електрогідравлічне багатодискове зчеплення в масляній ванні, що керується центрифужним електрогідравлічним силовим приводом. Разом ці технології точно перенаправляють потрібну кількість крутного моменту всього за 100 мілісекунд. Навіть передача 100% потужності з задньої вісі на передню займає лише 165 мілісекунд та відбувається непомітно для водія. Водієві залишається лише насолоджуватися чудовою керованістю в умовах, коли на будь-якому іншому автомобілі це зробити складно. Гідравлічна система має додаткову перевагу - вона викликає менший механічний знос, отже, менш вимоглива в плані обслуговування, ніж інші системи.
Повний привод Jaguar з IDD не працює відокремлено. Ця система повністю поєднана з іншими системами контролю над стійкістю та зчепленням, включаючи ABS, програму електронного контролю стійкості та систему векторизації крутного моменту за допомогою гальмування. Вона отримує підтримку інших систем в необхідній мірі саме тоді, коли це потрібно, щоб поведінка автомобіля було безпосередньо пов'язана з намірами водія.
Компанія Jaguar розробила додаткову технологію, що працює паралельно з системою IDD. Система Adaptive Surface Response покликана розрізняти поверхні з низькою силою зчеплення, як то бруд, гравій, зледенілі або засніжені дороги, забезпечуючи ідеальний розподіл крутного моменту в залежності від конкретних умов. Повнопривідні седани Jaguar XF та XE оснащені функцією автоматичного перемикання між двома режимами програми для різних поверхонь, в той час як Jaguar класу SUV з системою повного приводу - F-PACE - доповнений третім режимом, що дозволяє оптимізувати силу зчеплення з поверхнею при пересуванні по глибокому снігу або особливо пухкому гравію. Незалежно від поверхні, система Adaptive Surface Response допоможе Вам продовжити свій шлях без жодної затримки.
Система повного приводу Jaguar з IDD була розроблена з наміром створити кращий повний привод для автомобіля з високими динамічними характеристиками, який здатний виконувати безперервне регулювання для забезпечення оптимального балансу сили зчеплення та якості водіння. Легка, невибаглива в обслуговуванні система дозволяє насолоджуватися водінням заднєприводного автомобіля при нормальних умовах та за необхідності забезпечує стійкість повнопривідної машини. Завдяки її здатності передбачати та попереджати втрату зчеплення з дорогою вона може забезпечувати стійкість без шкоди для якості водіння. Те, чим завжди славилися автомобілі Jaguar.