ПРО JAGUAR

ПРО JAGUAR

JAGUAR LAND ROVER У СУСПІЛЬСТВІ

Компанія Jaguar Land Rover прагне підтримувати чудові тривкі стосунки із суспільством. Ми хочемо будувати партнерські відносини з усіма місцевими та регіональними спільнотами, де наша компанія веде розробки і виробництво.


Наріжним каменем у нашій діяльності, спрямованій на соціальну та економічну регенерацію спільнот, є активна участь співробітників. Цього принципу дотримуються усі працівники Jaguar Land Rover – від членів правління до робітників цеху.


Роблячи внесок у вирішення соціальних проблем, ми сприяємо подальшому покращенню нашого іміджу як соціально-відповідальної компанії. Позитивний внесок у життя спільноти дозволяє забезпечити справжню самовідданість, і саме тому ми інвестуємо значні ресурси у розв’язання ключових проблем, що впливають на діяльність Jaguar Land Rover та широких верств суспільства.


Стимулювання інженерів майбутнього

Реалізація амбітних планів Jaguar Land Rover щодо подальшого зростання можлива лише за умови запровадження інновацій у нові продукти, двигуни і дружні до довкілля технології. Наша компанія – провідний британський інвестор у науково-дослідні роботи в автомобільній галузі, що постійно демонструє революційні досягнення у царині технологій, динаміки та стійкого розвитку. Разом з тим для забезпечення діяльності бізнесу у довготривалій перспективі надзвичайно важливе значення має підтримка талановитих молодих людей, які надалі стануть новим поколінням інженерів і технологів.


Наша програма зі стимулювання інженерів майбутнього («Inspiring Tomorrow’s Engineers’», ITE) розрахована на досягнення цієї мети у співпраці зі школами та коледжами. Пропагуючи вивчення предметів науково-технічної спрямованості (природознавство, технології, машинобудування і математика), ми заохочуємо молодих людей до вибору професій, пов'язаних із машинобудуванням чи виробництвом.


Окрім цього, спільно з місцевими освітніми закладами та благодійними фондами ми забезпечуємо діяльність п'яти Центрів освітньо-ділового партнерства (Education Business Partnership Centre, EBPC). Центри EBPC організовують екскурсії на заводи і теоретичні заняття у класах. Протягом 2012 року наші підприємства відвідали понад 22 000 молодих людей та 2000 учителів.


У рамках програми підтримки державного плану STEM спільно з іншими автомобільними організаціями, машинобудівними компаніями та освітніми установами ми провели загальнонаціональні шкільні конкурси, які допомагають вдихнути життя в освітньо-технологічні проекти. Вони дають можливість школярам взяти участь у практичних проектах для ознайомлення з різними аспектами діяльності автомобільної промисловості, зацікавлюють їх, допомагають розвивати навички спілкування, командної роботи, керівництва проектами та використання інформаційних технологій.


Конкурс для учнів початкових шкіл Jaguar Primary Schools Challenge, започаткований у 2011 році, розрахований на школярів віком від 5 до 11 років. Його завдання полягає у розробці у двовимірному чи тривимірному форматі і виготовленні найшвидшого автомобіля. Команди дітей віком 5-7 років розробляють моделі у двовимірному форматі та проектують гоночний автомобіль з картону (кузов і колеса). Після цього модель друкується та складається. Старші діти (8-11 років) конструюють для подальшого виготовлення гоночний автомобіль у тривимірному форматі з використанням технології CADCAM, причому модель виготовляється із бальсового дерева. Відтак учні обох вікових груп проводять випробування, перш ніж взяти участь у гонках з командами інших шкіл на етапі змагань. Конкурс дозволяє їм отримати знання з різних галузей науки і техніки, таких як дизайн, виробництво та аеродинаміка.


Протягом 2012 року учасниками змагань стали понад 1700 дітей.


Конкурс Jaguar Maths in Motion Challenge – щорічні змагання для дітей від 9 років, що передбачають участь школярів у захопливих і мотивуючих проектах, де ключову роль відіграє математика. Працюючи у маленьких командах та використовуючи різноманітні базові математичні знання, вони змагаються за принципом перегонів Grand Prix за титул чемпіона Великобританії. У змаганнях 2012 року участь у програмі взяли понад 150 тисяч учнів, а 40 команд з усієї країни стали учасниками фінального етапу, що проводився у Heritage Motor Centre у місті Гейдон.


Інвестиції у суспільство

Незважаючи на сучасний економічний клімат, ми продовжували свої інвестиції у суспільні програми. Ми й надалі плануємо робити це, вкладаючи кошти у програми підтримання стосунків з місцевими спільнотами, від яких виграють усі учасники. До того ж ми продовжимо заохочувати наших дилерів, постачальників та інші компанії співпрацювати у подібний спосіб зі своїми спільнотами.


Ми працюємо з місцевими, регіональними і національними акціонерами заради впливу на ключові урядові та регіональні ініціативи, поширення передових методів роботи й участі у будь-яких сучасних та майбутніх заходах, що можуть стосуватися нашої компанії.


Керівництво компанії усіх рівнів бере участь у багатьох згаданих напрямках роботи, що дає змогу накопичувати інформацію і за потреби вносити відповідні зміни у корпоративну стратегію.


Участь працівників

Запорука нашого успіху –люди. Їхні навички, ентузіазм та самовідданість завжди відігравали ключову роль у створенні неймовірних автомобілів. А наразі вони використовують свої вміння на користь спільнот, у яких ми працюємо і живемо.


Ми заохочуємо усіх працівників робити свій внесок, адже кожен може витратити 16 годин робочого часу щороку на підтримку суспільних програм. Це може бути що завгодно – робота з дітьми з обмеженими можливостями, догляд за правічними лісами, участь в управлінні школою як член шкільної ради тощо. Мета компанії –у 2013 році залучити щонайменше 6% від загальної кількості працівників до індивідуальної та командної волонтерської діяльності, спрямованої на відновлення, освіту, підтримку молоді, проведення благодійних заходів і захист довкілля. У рамках програми особистого зростання наші випускники витрачають два дні щороку на підтримку суспільно корисних заходів, зосереджуючи зусилля на підтриманні освіти та популяризації плану STEM.


Думай локально

Ми повсякчас контролюємо вплив нашої діяльності на життя людей, що мешкають поблизу наших підприємств. Щоб мати можливість приймати правильні, поінформовані рішення, ми підтримуємо гарні стосунки з місцевими спільнотами.


Члени місцевих рад і представники груп населення спільно з нами переглядають наші плани і повідомляють про свої міркування з цього приводу та про можливі проблеми.


Зовнішнє визнання

Із 1987 року Jaguar є учасником руху «Бізнес у спільноті» (BITC), і стратегія стосунків з місцевим населенням базується саме на його принципах. Компанія ратує за участь у програмі інвестицій у діяльність спільнот, заохочує дилерів, постачальників та сторонні компанії наслідувати її приклад.


Яскравим свідченням визнання наших зусиль щодо підтримки спільнот та освіти слугує той факт, що Jaguar Land Rover у 2010 році першим серед британських автовиробників отримав надзвичайно почесну відзнаку CommunityMark від організації BITC, що є загальновизнаним національним символом найвищих стандартів діяльності у сфері інвестицій у життя спільнот. Це досягнення говорить про визнання вагомого внеску Jaguar Land Rover у реалізацію суспільних програм, і зокрема – забезпечення діяльності п'яти Центрів освітньо-ділового партнерства, підтримку волонтерської діяльності працівників, національні ініціативи у галузі освіти та широкий перелік партнерських проектів.


На початку 2013 року компанія Jaguar Land Rover отримала найвищий рейтинг Platinum Big Tick за індексом корпоративної відповідальності BITC. Ця престижна відзнака свідчить про постійне прагнення виробника дотримуватись стандартів корпоративної відповідальності у своїй комерційній діяльності, а показник результативності протягом 2012 року зріс на 10%. Таким чином, показники компанії зростають уже п'ятий рік поспіль з 2009 року, коли Jaguar Land Rover уперше долучився до участі у згаданому рейтингу.