ПРО JAGUAR

ПРО JAGUAR

C-X75 — НАЙДОСКОНАЛІШИЙ JAGUAR УСІХ ЧАСІВ

Презентація моделі Jaguar C-X75 у 2010 році розпочала новий етап в історії інновацій і технологічної досконалості, що дозволив лише за два роки перетворити дизайнерську концепцію на повнофункціональний прототип.

За цей неймовірно короткий проміжок часу Jaguar у партнерстві з компанією Williams Advanced Engineering створив повноприводний автомобіль із системою паралельного гібридного привода (PHEV). Модель отримала двигун з кращими у світі показниками питомої потужності та, вперше для Jaguar, монококову конструкцію кузова з карбонового композиту.

Незважаючи на прийняте у 2012 році рішення про те, що з огляду на стан світової економіки C-X75 серійно випускатися не буде, ця модель стала потужною демонстрацією провідних позицій Jaguar у царині легковагих конструкцій та ідеальним випробним стендом для інноваційних досліджень компанії, пов'язаних з розробкою сильних двигунів зі зменшеним рівнем викидів.

Важливі досягнення, що стали результатом розробки прототипів C-X75, серед яких передові технології гібридного привода, карбонові композитні матеріали і досконалі дизайнерські рішення, створені спільно з компанією Williams Advanced Engineering, будуть використовуватись брендом Jaguar в інших сферах науково-дослідної діяльності, майбутніх інноваційних продуктах та інженерних розробках наступного покоління.

«Програма ‘C-X75’ – вершина технологічного і дизайнерського досвіду Jaguar. Це, напевно, найшвидший у світі тестовий стенд для найдосконаліших технологій, що фактично поєднує можливості гібридного силового агрегату із захопливою динамікою. Jaguar завжди прагнув визначати майбутнє автомобілів, і завдяки проектам на кшталт C-X75 ми закладаємо підвалини для чергового покоління інновацій Jaguar».Адріан Холмарк, міжнародний бренд-директор Jaguar.

Найвища потужність та інтенсивність крутного моменту

Сумарна потужність C-X75 перевищує 850 кінських сил, а крутний момент становить 1000 Н·м. Джерелом такої неймовірної віддачі виступає створений з урахуванням отриманого у перегонах Формула-1 досвіду надсучасний чотирициліндровий двигун об'ємом 1,6 літра з подвійним наддувом (з механічним нагнітачем і турбокомпресором), що видає 502 «конячки» при 10 000 об/хв.

Він працює у парі з електромоторами, які мають кращі серед серійних агрегатів показники крутного моменту і питомої потужності та генерують додаткові 390 кінських сил. Комплект батарей вирізняється найвищими у світі показниками номінальної тривалої потужності серед аналогічних батарей для автомобілів з гібридним приводом і здатен видавати понад 300 кВт в усьому діапазоні максимального значення заряду батареї.

C-X75 розганяється з місця до 160 км/год менш ніж за 6 секунд завдяки досконалій 7-ступеневій роботизованій МКП, здатній перемикати передачі менш ніж за 200 мілісекунд. Перший прототип C-X75 у ході випробувань легко перевищив позначку 320 км/год, тоді як теоретичний максимум становить 352 км/год.

Висувний спойлер та особлива аеродинаміка днища на швидкості 320 км/год створюють притискну силу на рівні 200 кг, а активні системи стабілізації поліпшують курсову стійкість автомобіля на високій швидкості.

Наднизькі викиди та режим електричної тяги

Завдяки параметрам батареї гібридного привода, що за своїми характеристиками буквально не має собі рівних на ринку, концепт C-X75 здатен подолати 60 кілометрів на чистій електротязі, а рівень викидів CO2 при цьому падає нижче 89 г/км.

Завдяки концепту C-X75 компанія Jaguar закріпила право називатися найбільшим у Великобританії інвестором в інноваційні технології. Результати програми «C-X75», зокрема у галузі сучасних моторних технологій та легких композитних матеріалів, демонструють лідерство Jaguar у царині прогресивних автомобільних розробок і виробничих технологій.

C-X75 визначив нові стандарти потужності, динаміки та паливної економічності.