ГУЧНИЙ ТА ЕКСКЛЮЗИВНИЙ САУНДТРЕК «LIES» ВІД ПОПУЛЯРНОГО ДІДЖЕЯ МК ДЛЯ ОНОВЛЕНОГО JAGUAR F-PACE

• Кампанія «Hard to Forget»: залучає таланти для підтримки креативних галузей у всьому світі
та присвячена кросоверу Jaguar F-PACE
• Ексклюзивний саундтрек: американський діджей та продюсер MK разом зі співачкою
Raphaella створили саундтрек «Lies» для кампанії Jaguar F-PACE
• Нове партнерство: проект започатковує постійну співпрацю із Sony Music для допомоги
артистам, які щойно розпочинають творчий шлях

Jaguar співпрацює з артистами та зірками в межах глобальної кампанії «Hard to Forget», присвяченої оновленому кросоверу Jaguar F-PACE. Кампанія представить низку відеороликів на знак підтримки креативної індустрії: музики, розваг, фотографії та моди. Кожне відео представляє нового «Творця» Jaguar – окремого митця, натхненного моделлю.

Новий саундтрек «Lies»

Американський діджей та продюсер MK представив новий трек «Lies» за участю платинової співачкиRaphaella. Трек стане музичним супроводом для нової кампанії оновленого F-PACE – «Hard to Forget». Трек оприлюднили 29 січня 2021 року, він з’являтиметься у всіх відеороликах кампанії за участю кросовера. «Lies» 2021 року – це захоплююча мелодія у поєднанні зі спокусливим вокалом Raphaella.

Новий трек «Lies» доступний за посиланням: https://smarturl.it/MK_Lies
Відеоролик із F-PACE на YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YGXX8yzpSlw

«Було цікаво працювати з Jaguar над серіями «Hard to Forget». Я завжди був прихильником автомобілів, і люблю всі аспекти дизайну, адже сам вивчав архітектуру, перш ніж зайнятися музикою»
Ділиться враженнями діджей і продюсер MK.

Партнерство з Sony Music та креативними митцями

Поява МК у кампанії F-PACE – це початок партнерства з 4th Floor Creative, британським підрозділом Sony Music Entertainment. Співпраця започатковує просування молодих талантів і нагадує про важливу роль креативної індустрії у нашому житті.

Серед інших митців, які відкривають для себе F-PACE — фотограф Мішаель Філіп, який народився у Нігерії та виріс у Лондоні. Він фіксує та переосмислює побутові сцени, аби викликати цікавість у глядачів. Також детально і з професійного боку розглядає інтер’єр кросовера дизайнер одягу з міжнародним визнанням Джуді Ву.

Ще одна учасниця кампанії, телеведуча Лора Уінтер, створює подкасти для жінок-велосипедисток, а вінгсьют-парашутист та бейсджампер Джеймі Картрайт розробив власний стиль документальної відеозйомки екстремальних видів спорту.

Директор із комунікацій Jaguar Енді Хант Кук підтвердив наміри бренду щодо інноваційної співпраці з креативними людьми. Jaguar зосереджений на дизайні, тому визнає потребу у креативному розвитку суспільства і готовий надавати платформи для демонстрації справжніх талантів. «Як і Творці Jaguar, оновлений Jaguar F-PACE є багатогранним, поєднуючи розкіш, можливості підключення та досконалість», — додає Енді Хант Кук.

Презентований у вересні 2020 року, оновлений F-PACE втілює розкіш та сучасні можливості
підключення. Додатково — це повністю новий інтер’єр, сучасна інформаційно-розважальна система Pivi Pro та низка рядних 4- та 6-циліндрових двигунів. Кросовер доступний із ефективним плагін-гібридним двигуном, завдяки якому авто долає 53 км виключно на електротязі без шкідливих викидів.

Про 4th Floor Creative 4th Floor Creative — це внутрішній креативний підрозділ Sony Music Entertainment у Великобританії, створений у 2018 році для об’єднання креативних напрямків компанії. Лондонський відділ складається з компаній Sync, Visual Creative, Podcasting,
Digital та Audience Development. Аби познайомити аудиторію з креативним поглядом артиста, він використовує сучасні канали, від відео до ігор. Підрозділ працює зі знаковими лейблами Sony Music, аби поширювати історії виконавців в усьому світі.
Про MK Народжений у Детройті Марк Кінчен, відомий як DJ MK, є продюсером мульти-платинових платівок та засновником лейблу AREA10. Один з найпопулярніших відомих діячів у сфері танцювальної музики, найбільш відомими є трек «17», класичний танцювальний гімн «Burning», ремікси на Storm Queen «Look Right Through», Nightcrawlers «Push The Feeling On». DJ MK створював ремікси на пісні світових зірок, серед них Кальвін Гарріс, Уілл Сміт, Марк Ронсон, Ед Ширан та Арманд ван Хельден.
МК має унікальний та впізнаваний стиль звучання, серед останніх хітових синглів - «One Nigh» та «2AM». Тепер до них додається композиція «Lies» 2021 року.
Серія «Hard to Forget» Серія коротких фільмів, режисером є Крістофер Морріс зі Stink Films, що представляє групу Творців Jaguar. Вони діляться враженнями від оновленого F-PACE після того, як краєм ока бачать літеру «F».
Про офіційного імпортера «Віннер Імпортс Україна, Лтд.» є одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу, що понад 27 років веде успішну діяльність в Україні. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у понад 50 дилерських центрах та сервіс партнерах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар'єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua