Дізнайтеся, як складні системи термічного управління в концепт-карі I-PACE допомагають забезпечити ще більший запас ходу.
Контролювати температуру надважливо для будь-якого автомобіля, але це особливо принципово для електромобілів на кшталт концепт-карів I-PACE та гоночних автомобілів I-TYPE Formula E..
Під час перегонів ефективне управління температурою означає, що водії на треку можуть змагатися довше і швидше. На дорожніх автомобілях, як-от концепт-кар I-PACE, водії можуть долати близько 50 км (або 30 миль) між підзарядками.
У концепт-карі I-PACE треба контролювати три показники температури: батареї, двигунів і кабіни водія. Вишукана система управління температурою автомобіля нагріває та охолоджує їх усі окремо і передає енергію від одного до іншого. Отже, якщо тепло виробляється в електродвигуні, то воно використовується для нагрівання салону або батареї, або обох. Передача таким чином теплової енергії означає, що батарея менше використовується для нагрівання, відтак більша потужність акумулятора дає більший запас ходу.
"Це дуже складна система, в якій ми можемо обмінюватися теплом, що його виробляють ці три різні джерела".
Д-р Вольфганг Зібарт, директор з технічного дизайну Jaguar Land Rover
На додаток до накопичення енергії, виробленої самою машиною, в концепт-карі І-PACE є тепловий насос, який всмоктує повітря ззовні та використовує його для нагрівання салону. Повітря нагрівається до більш високої температури, витрачаючи дуже мало енергії як такої, навіть якщо ззовні температура відносно низька. Це нагріте повітря потім подається до водійської кабіни, замість використання звичайного електричного нагрівача, що означає менше енергії батареї для внутрішнього опалення.
Вплив теплового насосу значний. Коли зовнішня температура становить від 10°C до 15°C, використання теплового насоса, а не живлення винятково від акумулятора, може збільшити запас ходу концепт-кара І-PACE до 50 км (30 миль).