ПРИГОЛОМШЛИВА ДИНАМІКА

Електрична платформа концепт-кара I-PACE дозволила нашим інженерам зосередитись на досягненні найвищої продуктивності для цього автомобіля з нульовими викидами шкідливих речовин.

Найцікавіше, що стосується концепт-кара I-PACE, це те, що його від початку було розроблено як електромобіль цілком на акумуляторній батареї (battery electric vehicle – BEV).



Те, що ми змогли розташувати всі ці важливі вузли електромобіля – двигун, акумулятор, колеса та інше – саме там, де хотіли, відкрило перед нами безліч можливостей.

Працюючи з такою самою інтенсивністю, пристрастю та навичками, які були притаманні команді FIA Formula E World Championship Jaguar, для концепт-кара I-PACE інженери передбачили два компактні та ефективні синхронні електродвигуни з постійним струмом на передній і задній осях.

"Правильна конфігурація електромобіля – це плоский акумулятор під підлогою, а потім два двигуни, один попереду, а інший позаду цієї батареї. Задній двигун найкраще підходить для керування колесами, тоді як передній краще відновлює енергію".
Д-р Вольфганг Зібарт, директор з технічного дизайну Jaguar Land Rover

Одночасно генеруючи потужність 400 к.с. та 700 Нм крутного моменту, автомобіль може розігнатися до 60 миль/год приблизно за 4,0 секунди. Це – по-справжньому захоплююче прискорення, подібне до спортивного і водночас безпечне, оскільки у позашляховиків позичено всюдихідні переваги, які доповнені подвійним електродвигуном.

yt:0bfQjMyoIYU
Концепт-кар I-PACE | Приголомшлива динаміка

Концепт-кар I-PACE сконструйовано з можливістю розташування великого літій-іонного акумулятора, щоб полегшити будь-який вплив на запас ходу автомобіля. Тут використано найновішу технологію мікросхем, тож акумулятор видає 90 кВт-год, тоді як дуже відомі конкуренти преміального класу можуть запропонувати лише 70 кВт-год. Це означає, що концепт-кар I-PACE зможе проїхати значно більшу відстань без підзарядки. Запас його ходу було розраховано на 500 км в європейському випробувальному циклі. Це ідеально підходить для переважної більшості щоденних поїздок, оскільки заряджатися потрібно буде в середньому раз на тиждень.

Щоб знайти місце для цієї великої батареї між колесами, відстань між передніми та задніми осями коліс було збільшено. За щасливим збігом обставин це конструкторське рішення також збільшило простір для водія та чотирьох пасажирів усередині.

"Оскільки це безальтернативно електричний автомобіль, ми можемо досягти такого максимально ефективного використання внутрішнього простору, яке поки що недосяжне в автомобілях такого розміру. Зовнішня довжина концепт-кара I-PACE майже до міліметра збігається з Jaguar XE, але довжина всередині – від педалі газу до внутрішньої сторони кришки багажника – десь між Range Rover та Range Rover Long Wheelbase. Колісна база – 2990 мм, довша за найближчого конкурента. Окрім більшого салону, ця подовжена колісна база також допомагає більш стабільній керованості ".
Д-р Вольфганг Зібарт, директор з технічного дизайну Jaguar Land Rover

Завдяки акумуляторній батареї, розташованій у нижній частині автомобіля, концепт-кар I-PACE має напрочуд низький центр тяжіння. А коли це поєднується з типовою якістю подвійного поперечного важеля автомобільної підвіски Jaguar і інтегрально пов'язано з задньою підвіскою, результатом є неймовірний водійський досвід, з яким водії Jaguar вже знайомі.

БІЛЬШЕ ІСТОРІЙ
КОНЦЕПТ–КАР I-PACE
Представляємо концепт I-PACE, познайомтеся з першим повністю електричним спортивним п’ятимісним кросовером Jaguar
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО I‑PACE CONCEPT
JAGUAR RACING
Competing on the track in the FIA Formula E World Championship provides us with a real life, fast-track test bed for perfecting electric car technologies.
КОНЦЕПТ-КАР I-PACE: <br> ІЗ ПЕРЕГОНІВ НА ДОРОГИ
Досліджуємо перший електричний позашляховик від Jaguar.
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО RACE TO ROAD