ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК
Тривала та видатна історія автоперегонів Jaguar серйозно вплинула на дорожні автомобілі. На теренах Формули-E ми вшановуємо цю спадщину, прокладаючи свій шлях у майбутнє електромобілів.
НАШІ ГОНОЧНІ АВТОМОБІЛІ
XK120
Дата: 1948 - 1954
Максимальна швидкість: 124,6 миль/год / 200,5 км/год
Об'єм двигуна: 3442 см3 / 201 дюйм3
Потужність: 160 к. с. / 119 кВт
Цікавий факт: Модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль на етапі запуску виробництва.

C-TYPE
Дата: 1951 - 1953
Максимальна швидкість: 144 миль/год / 231,7 км/год
Об'єм двигуна: 3442 см3 / 210 дюйм3
Потужність: 207 к. с. / 154 кВт
Цікавий факт: Дискові гальма C-Type стали стандартом автобудівної промисловості.

D-TYPE
Дата: 1954 - 1957
Максимальна швидкість: 162 миль/год / 260,7 км/год
Об'єм двигуна: 3442 см3 / 210 дюйм3
Потужність: 250 к. с. / 186 кВт
Цікавий факт: Модель D-Type вигравала перегони 24 години Ле-Ману в 1995, 1996 та 1997 роках.

XJS
Дата: 1975 - 1996
Максимальна швидкість: 153 миль/год / 246,2 км/год
Об'єм двигуна: 4235 см3 / 258 дюйм3
Потужність: 285 к. с. / 212 кВт
Цікавий факт: Модель XJS здобула перемогу в перегонах 24 години Спа в 1983 році.

XJR
Дата: 1983 - 1991
Максимальна швидкість: 229 миль/год / 368,5 км/год
Об'єм двигуна: 6995 см3 / 426 дюйм3
Потужність: 750 к. с. / 559 кВт
Цікавий факт: Модель XJR здобула перше та друге місця на п'єдесталі автогонки 24 години Ле-Ману в 1990 році.

ФОРМУЛА-1 — моделі R2 та R3
Дата: 2000 - 2004
Максимальна швидкість: 194 миль/год / 312,2 км/год
Об'єм двигуна: 2998 см3 / 464 дюйм3
Потужність: 770 к. с. / 574 кВт
Цікавий факт: . Едді Ірвін (Eddie Irvine) і Марк Веббер (Mark Webber) змагаються за команду Jaguar F1.

I-TYPE
Дата: 2016 -
Максимальна швидкість: обмежена до 140 миль/год / 225,3 км/год
Об'єм двигуна: буде оголошено
Потужність: буде оголошено
Цікавий факт: Компанія Jaguar повертається в Формулу-E у третьому сезоні 2016–2017 років.

ПОГЛЯД У МИНУЛЕ

XK120
1948–1954 — СІЛЬВЕРСТОУН І 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ
Абсолютно новий спортивний автомобіль та прототип для революційного двигуна Jaguar XK, модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль у світі. У 1949 році XK120 здобуває першість на трасі Сільверстоун, а рік потому три моделі XK120 дебютують у рамках перегонів 24 години Ле-Ману. Це початок нової ери автоперегонів.

C-TYPE
1951–1953 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ
У 1951 році авіаконструктор Малькольм Сойер (Malcolm Sayer) приєднується до Jaguar і приносить з собою авіаційні стандарти якості. Він брав участь у розробці C-Type, моделі, яка здобула першість у перегонах 24 години Ле-Ману, а водій другого автомобіля — Стірлінг Мосс (Stirling Moss) встановлює новий рекорд часу проходження кола у цій же гонці. У 1953 році C-Type знову підіймається на п'єдестал Ле-Ману, займаючи три з чотирьох перших сходинок.

D-TYPE
1954-1957 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ
У 1954 році перегони 24 години Ле-Ману проходили за несприятливих погодних умов. Саме вони завадили D-Type отримати перемогу, хоча автомобілю вдалося розвинути приголомшливу максимальну швидкість — 170 миль/год. Проте модель з аеродинамічним дизайном повернулась, щоб перемогти у 1955 та 1956 роках, а в 1957 році вона залишила всіх конкурентів позаду, здобувши п'ять з шести перших місць. D-Type по сьогоднішній день залишається найкращим гоночним болідом в історії.

XJS
1975–1996 роки — КУБОК ЄВРОПИ З ТУРІНГОВИХ АВТОПЕРЕГОНІВ (ETCC) І 24 ГОДИНИ СПА
У 1982 році під знаменами команди TWR британець Том Уолкіншоу (Tom Walkinshaw) виступає на XJS V12 у серії ETCC і здобуває декілька перемог. У 1984 році Уолкіншоу повертається на чемпіонат (ETCC) і тоді ж завойовує п'єдестал престижної серії 24 години Спа.

XJR-9
1983–1991 роки — 24 ГОДИНИ ДАЙТОНИ І ЛЕ-МАНУ
Автомобіль XJR із закритою кабіною демонструє приголомшливі результати у найдовших заїздах на витривалість. Найкраще XJR-9 показала себе у 1988 році. Мартін Брандл (Martin Brundle) за кермом надпотужного суперкара на базі V12 мчить до перемоги у рамках перегонів 24 години Дайтони, а згодом і у рамках 24 годин Ле-Ману, Брандл здобуває першість серед водіїв, а Jaguar — серед автовиробників.

Від R1 до R5
2000–2004 — ФОРМУЛА-1
Jaguar опановує Формулу-1, Едді Ірвайн (Eddie Irvine), колишній пілот Ferrari, посідає перші сходинки за час дії контракту. Команда також тренує визнаного австрійського пілота Марка Веббера (Mark Webber). Panasonic Jaguar Racing розробляє три автомобілі на базі двигуна Cosworth V10 — власність та розробка компанії Ford.

I-TYPE
2016 рік — ФОРМУЛА-E
Оновлення команди. Черпаючи натхнення в нашій спадщині, під керівництвом колективу досвідчених інженерів та обдарованих техніків, Panasonic Jaguar Racing зі своїм I-TYPE відважно та впевнено опановують простір Формули-E. Новий простір.
СЛІДКУЙТЕ ЗА НАШИМИ НОВИНАМИ
Щоб отримати ексклюзивний доступ до команди, автомобілів та щоб залишатися в епіцентрі подій, слідкуйте за нами в соціальних мережах за посиланнями нижче.
СЛІДКУЙТЕ ЗА НАШИМИ НОВИНАМИ
Щоб отримати ексклюзивний доступ до команди, автомобілів та щоб залишатися в епіцентрі подій, слідкуйте за нами в соціальних мережах за посиланнями нижче.
