Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation

ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК

ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК

Тривала та видатна історія автоперегонів Jaguar серйозно вплинула на дорожні автомобілі. На теренах Формули-E ми вшановуємо цю спадщину, прокладаючи свій шлях у майбутнє електромобілів.

НАШІ ГОНОЧНІ АВТОМОБІЛІ

ПОГЛЯД У МИНУЛЕ

XK120

1948–1954 — СІЛЬВЕРСТОУН І 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

Абсолютно новий спортивний автомобіль та прототип для революційного двигуна Jaguar XK, модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль у світі. У 1949 році XK120 здобуває першість на трасі Сільверстоун, а рік потому три моделі XK120 дебютують у рамках перегонів 24 години Ле-Ману. Це початок нової ери автоперегонів.

C-TYPE

1951–1953 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

У 1951 році авіаконструктор Малькольм Сойер (Malcolm Sayer) приєднується до Jaguar і приносить з собою авіаційні стандарти якості. Він брав участь у розробці C-Type, моделі, яка здобула першість у перегонах 24 години Ле-Ману, а водій другого автомобіля — Стірлінг Мосс (Stirling Moss) встановлює новий рекорд часу проходження кола у цій же гонці. У 1953 році C-Type знову підіймається на п'єдестал Ле-Ману, займаючи три з чотирьох перших сходинок.

D-TYPE

1954-1957 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

У 1954 році перегони 24 години Ле-Ману проходили за несприятливих погодних умов. Саме вони завадили D-Type отримати перемогу, хоча автомобілю вдалося розвинути приголомшливу максимальну швидкість — 170 миль/год. Проте модель з аеродинамічним дизайном повернулась, щоб перемогти у 1955 та 1956 роках, а в 1957 році вона залишила всіх конкурентів позаду, здобувши п'ять з шести перших місць. D-Type по сьогоднішній день залишається найкращим гоночним болідом в історії.

XJS

1975–1996 роки — КУБОК ЄВРОПИ З ТУРІНГОВИХ АВТОПЕРЕГОНІВ (ETCC) І 24 ГОДИНИ СПА

У 1982 році під знаменами команди TWR британець Том Уолкіншоу (Tom Walkinshaw) виступає на XJS V12 у серії ETCC і здобуває декілька перемог. У 1984 році Уолкіншоу повертається на чемпіонат (ETCC) і тоді ж завойовує п'єдестал престижної серії 24 години Спа.

XJR-9

1983–1991 роки — 24 ГОДИНИ ДАЙТОНИ І ЛЕ-МАНУ

Автомобіль XJR із закритою кабіною демонструє приголомшливі результати у найдовших заїздах на витривалість. Найкраще XJR-9 показала себе у 1988 році. Мартін Брандл (Martin Brundle) за кермом надпотужного суперкара на базі V12 мчить до перемоги у рамках перегонів 24 години Дайтони, а згодом і у рамках 24 годин Ле-Ману, Брандл здобуває першість серед водіїв, а Jaguar — серед автовиробників.

Від R1 до R5

2000–2004 — ФОРМУЛА-1

Jaguar опановує Формулу-1, Едді Ірвайн (Eddie Irvine), колишній пілот Ferrari, посідає перші сходинки за час дії контракту. Команда також тренує визнаного австрійського пілота Марка Веббера (Mark Webber). Panasonic Jaguar Racing розробляє три автомобілі на базі двигуна Cosworth V10 — власність та розробка компанії Ford.

I-TYPE

2016 рік — ФОРМУЛА-E

Оновлення команди. Черпаючи натхнення в нашій спадщині, під керівництвом колективу досвідчених інженерів та обдарованих техніків, Panasonic Jaguar Racing зі своїм I-TYPE відважно та впевнено опановують простір Формули-E. Новий простір.

СЛІДКУЙТЕ ЗА НАШИМИ НОВИНАМИ

Щоб отримати ексклюзивний доступ до команди, автомобілів та щоб залишатися в епіцентрі подій, слідкуйте за нами в соціальних мережах за посиланнями нижче.

СЛІДКУЙТЕ ЗА НАШИМИ НОВИНАМИ

Щоб отримати ексклюзивний доступ до команди, автомобілів та щоб залишатися в епіцентрі подій, слідкуйте за нами в соціальних мережах за посиланнями нижче.