Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation

Play Video

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ XF

Динамічні характеристики автомобілів Jaguar легендарні. XF навіть перевищує цей еталон.

КОМФОРТ І ДИНАМІЧНІСТЬ

Завдяки підвищеному рівню комфорту й винятковому спортивному стилю XF розкриває всю повноту процесу керування. Доступний з бензиновими і дизельними двигунами1 та опціональним повним приводом із системою Intelligent Driveline Dynamics, XF відкриває ще більше можливостей за складних дорожніх умов.

УПРАВЛІННЯ ТА КЕРОВАНІСТЬ

У новому XF комфорт під час подорожі зберігає висока швидкість реакції й динамічна продуктивність. Це стало можливим завдяки легкій алюмінієвій архітектурі, яка має надзвичайно високий показник жорсткості та міцності. Полегшена архітектура є ідеальною платформою для передньої незалежної двоважільної підвіски та задньої підвіски Integral Link, котрі надають XF особливого спортивного характеру.

Показані у відеоролику автомобілі можуть не повною мірою відображати останні оновлення та вдосконалення. Будь ласка, зверніться до регіонального дилера Jaguar для уточнення цієї інформації.

СТВОРИТИ СВІЙ XF

ЗАПОЗИЧЕНА ПІДВІСКА

Міцні та легкі алюмінієві компоненти є основою складної системи передньої та задньої підвіски XF. Передня незалежна двоважільна підвіска, аналог до F-TYPE варіанту, гарантує першокласне управління.  Система Integral Link у задній частині, завдяки своїй жорсткості, забезпечує кращу керованість і поліпшує ходові якості.

ЗАДНЯ ПНЕВМАТИЧНА ПІДВІСКА

Навіть при повному завантаженні, задня пневматична підвіска забезпечує комфорт і чітку керованість XF Sportbrake 3. Ця система автоматично надуває повітряні пружини, щоб протистояти вазі навантажень, що допомагає забезпечити рівень шасі та висоту їзди.  

XF Sportbrake не доступний для українського ринку.

ЛІНІЙКА INGENIUM

Ingenium — це нова лінійка двигунів Jaguar Land Rover, розроблена для природної продуктивності, вдосконалення та ефективності. Передові технології та алюмінієва конструкція забезпечують вражаюче низьку витрату пального та вкрай малі викиди CO2.

БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН INGENIUM

Новий 2,0-літровий,4-циліндровий бензиновий двигун XF Ingenium з турбонагнітачем продукує виняткову потужність та крутний момент. Легка вага та радіопідшипники малого тертя призначені для плавного та високоефективного управління.

ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН INGENIUM

Технологія Ingenium містить три дизельні двигуни XF. Ці цілковито алюмінієві двигуни з низьким рівнем тертя мають жорсткі блоки циліндрів та по два вали системи зрівноважування, які гарантують надзвичайно низькі рівні вібрації та високі експлуатаційні показники. Всі двигуни оснащено системою запуску двигуна Stop/Start1 та розумною системою рекуперативного заряджання, яка застосовується для забезпечення акумулятора кінетичною енергією, що продукується при гальмуванні. Це сприяє економії пального, особливо під час руху містом.

3,0-ЛІТРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН V6 ПОТУЖНІСТЮ 300 К. С. З ДВОСТУПЕНЕВИМ ТУРБОНАГНІТАЧЕМ

3,0-літровий дизельний двигун V6 з двоступеневим турбонагнітачем забезпечує надзвичайну потужність, високі показники рутного моменту та відмінну керованість. У двигуні застосовано інноваційну систему спарено-паралельного послідовного турбонагнітача — унікальну концептуальну розробку Jaguar Land Rover — для плавного, майже миттєвого постачання потужності на всіх обертах двигуна. Також система передбачає двоступеневе водне охолодження для збереження енергії.

ЗАПОЗИЧЕНІ В F-TYPE ДВИГУНИ

Бензинові двигуни XF гарантують потужність та динамічність з одночасним зростанням ефективності 3.0-літровий бензиновий двигун V6 Supercharged видає потужність у 380 к.с. та крутний момент 450 Нм. Такі ж двигуни встановлені на F-TYPE. Ці цілковито алюмінієві двигуни забезпечують миттєвий доступ до високих рівнів продуктивності та крутного моменту на всіх обертах, а також унікальний звуковий супровід.

АВТОМАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ

Восьмиступінчаста автоматична трансмісія XF є надзвичайно чутливою, плавною та ефективною. Оснащена сучасним поворотним перемикачем кольору Satin Black, трансмісія забезпечує ще швидше перемикання і спортивний кікдаун в режимі Dynamic, а також швидший перехід на вищу передачу в режимі Eco. Можливе також ручне керування трансмісією за допомогою підкермових перемикачів передач.

МЕХАНІЧНА ТРАНСМІСІЯ

Полегшена і вдосконалена шестиступінчаста трансмісія4 сприяє надзвичайній оперативності. Її корпус з легкого алюмінієвого сплаву, порожнисті приводні вали та сховані у заглибленнях шестерні заощаджують кожен грам корисної ваги, дозволяючи механічній трансмісії бути найлегшою у своєму класі. Розроблена спеціально для задоволення високих вимог до продуктивності спортивних автомобілів — вона забезпечує керованість, меневреність та високий рівень комфорту.

Показані у відеоролику автомобілі можуть не повною мірою відображати останні оновлення та вдосконалення. Будь ласка, зверніться до регіонального дилера Jaguar для уточнення цієї інформації.

Play Video

ПОВНИЙ ПРИВОД ТА INTELLIGENT DRIVELINE DYNAMICS

XF пропонує унікальну систему повного привода від Jaguar із системою Intelligent Driveline Dynamics (IDD)1 та системою адаптивного реагування на дорожню поверхню (AdSR)5 для бензинових і дизельних моделей. Досконалі алгоритми унікальної програми IDD, ексклюзивно розробленої Jaguar, дозволяють автомобілю ідеально пристосовуватися до дорожніх умов. Система,що прогнозує та оперативно реагує на поточні умови,  запобігає втраті зчеплення, замість витрат ресурсів на його відновлення. На додачу до можливостей моделі XF, система AdSR працює на всіх обертах двигуна й автоматично розпізнає відмінності між дорожніми поверхнями для забезпечення максимального зчеплення.

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ РУХУ НА ВСІХ ПОВЕРХНЯХ

Унікальна у своєму класі, Система контролю руху на всіх поверхнях Jaguar All Surface Progress Control (ASPC)6  дає додаткову впевненість на слизькій поверхні — під час їзди на засніженій дорозі, зледенілому схилі або навіть при буксуванні на вологій траві. ASPC — це низькошвидкісний круїз-контроль, який допомагає XF подолати низьке зчеплення, незалежно від погоди, дозволяючи вам  сконцентруватися на процесі управління .


*Тільки автоматична трансмісія.

ДИНАМІКА

ЕЛЕКТРОПІДСИЛЮВАЧ КЕРМА

Електропідсилювач керма (EPAS) гарантує миттєву реакцію  та неперевершену керованість. Постійно контролюючи швидкість руху автомобіля і положення керма, електроніка під час поворотів і маневрів калібрує переміщення.  Заради максимальної зручності й безпеки електропідсилювач керма тісно взаємодіє з іншими системами допомоги водієві, такими як система дотримання смуги руху8 та система допомоги при паркуванні8.

УПРАВЛІННЯ ПРИВОДОМ JAGUARDRIVE

Система JaguarDrive Control дозволяє обрати режим Стандарт, Еко, Динамічний або режим Дощ-Лід-Сніг, кожен з яких відповідно впливає на керування автомобілем, змінюючи чутливість педалі газу і перемикання передач. Максимальна економія пального доступна в режимі Еко, тоді як у Динамічному режимі підвищено чутливість педалі газу, що дозволяє довше утримувати передачі та надає більшої ваги кермовому управлінню. При виборі режиму Дощ-Лід-Сніг система автоматично зменшує прискорення й застосовує плавну тягу на слизькій дорозі.

Завдяки сучасному дизайну, який здобув багато престижних нагород, а також видатним динамічним характеристикам та найсучаснішій мультимедійній  системі, Jaguar XF у своєму сегменті — поза конкуренцією.

Скористайтеся Конфігуратором на нашому сайті, щоб створити XF своєї мрії.

 

1Залежить від країни продажу.

2Представлені показники продуктивності та ефективності двигуна, характерні лише для XF Saloon.

3Стандартна комплектація XF Sportbrake. Не доступна для XF Saloon.

4Доступна для 2,0-літрового 4-циліндрового дизельного двигуна потужністю 163 к. с.  та для 2,0-літрового 4-циліндрового дизельного двигуна Ingenium з турбонагнітачем потужністю 180 к.с . У XF Sportbrake Механічна трансмісія не доступна для моделей з 2,0-літровим 4-циліндровим дизельним двигуном Ingenium з турбонагнітачем потужністю 180 к.с.

5AdSR є опціональною для повноприводних моделей, обладнаних системою адаптивного управління підвіскою Adaptive Dynamics

6Лише для автоматичної трансмісії.

7Опція для всіх двигунів, окрім 2,0-літрового 4-циліндрового дизельного двигуна потужністю 163 к. с. Стандарт на XF S.

8Oпціональна характеристика.