Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation
bg-modelDisplay

ТЕХНОЛОГІЇ ДВИГУНІВ XE

ХЕ такі потужні завдяки високотехнологічним бензиновим і дизельним двигунам.

ПОТУЖНІСТЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ

Якому би двигуну ви не віддали перевагу, новітньому дизельному Ingenium чи бензиновому, кожен із них забезпечить потужність, досконалість і економічність для будь-якого стилю керування.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Двигуни ХЕ обладнані технологіями автоматичної зупинки та запуску* й ефективної рекуперативної підзарядки, що використовує кінетичну енергію гальмування для живлення акумулятора, особливо під час поїздок містом.
*Залежить від ринку

ЛІНІЙКА INGENIUM

Ingenium — це нове покоління двигунів Jaguar Land Rover, призначене для бездоганної роботи, вишуканості та ефективності. Завдяки найсучаснішим технологіям та повністю алюмінієвій конструкції, Ingenium забезпечує вражаюче низьке споживання палива та викиди CO2.

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ INGENIUM

XE пропонує широкий вибір бензинових двигунів, включаючи три двигуни Ingenium. Ці 2.0-літрові, 4-циліндрові бензинові двигуни Ingenium з турбонагнітачем, видають 200, 250 та 300 кінських сил та гарантують неймовірну потужність та видатне прискорення. Завдяки малій вазі та широкому застосуванню роликопідшипників малого тертя двигун працює урівноважено й надзвичайно ефективно.

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ INGENIUM

Технологія Ingenium лежить в основі трьох дизельних двигунів лінійки XF. Ці цілковито алюмінієві двигуни з низьким рівнем тертя мають жорсткі блоки циліндрів та по два вали системи урівноважування, що дає змогу забезпечити надзвичайно низькі рівні вібрації та високі експлуатаційні показники. Всі двигуни оснащено системою запуску двигуна Stop/Start* та розумною системою рекуперативного заряджання, яке застосовує кінетичну енергію, що виробляється при гальмуванні, для живлення акумулятора. Це сприяє економії пального, особливо під час руху містом.

*Залежно від країни продажу.

ВИСОКОПРОДУКТИВНІ ДВИГУНИ

3,0-літровий бензиновий двигун V6 з нагнітачем повітря налаштовано саме під особливості XE. Для компактності двоступінчастий нагнітач типу Roots встановлено між V-подібними рядами циліндрів. Він забезпечує лінійну подачу потужності та максимальну прийомистість двигуна.

ЛІНІЙКА ДВИГУНІВ



ДВИГУН:
2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (163 К.С.)

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (163 К.С.)

2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 163 к. с. з турбонагнітачем — удосконалений та високоефективний. Ощадливі інжектори безпосереднього впорскування ювелірно контролюють кількість пального, що надходить до камери згоряння. Розумне адаптивне охолодження вмикається тільки тоді, коли це необхідно, мінімізуючи споживання пального та викиди CO2. Це не обмежує задоволення від їзди, оскільки видатний крутний момент забезпечує двигунові неймовірну продуктивність і  блискавичне прискорення, починаючи з низьких обертів. 

 

0-100 км/год; 8.4 секунди — механічна трансмісія, задній привод та 8.2 секунди — автоматична трансмісія, задній привод.

Витрата пального в змішаному циклі: 3,8 л/100 км (75,0 миль на галон) — механічна трансмісія, задній привод; 4,1 л/100 км (68.9 миль на галон) — автоматична трансмісія, задній привод.

Викиди CO2: 99 г/км — механічна трансмісія, задній привод та 106 г/км — автоматична трансмісія, задній привод.


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM  (180 К.С.)

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (180 К.С.)

2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун Ingenium з турбонагнітачем потужністю 180 к.с.* показує дивовижні експлуатаційні характеристики та ощадливість. Для двигуна такого розміру він продукує високі рівні крутного моменту, але не коштом ефективності — баланс досягається завдяки турбонагнітачу змінної геометрії. Адаптуючись до мінливого потоку вихлопних газів, він максимізує крутний момент на низьких швидкостях для широкого діапазону потужності та забезпечення однорідної, поступальної і миттєвої реакції. 

 

0–100 км/год за 7,8 секунди — механічна трансмісія, задній привод та 7,8 секунди — автоматична трансмісія, задній привод. 7,9 секунди — автоматична трансмісія, повний привод.

Витрата пального в змішаному циклі: 4,2 л/100 км (67,3 миль на галон) — механічна трансмісія, задній привод; 4,2 л/100 км (67,3 миль на галон) — автоматична трансмісія, задній привод; 4,7 л/100 км (60,6 миль на галон) — автоматична трансмісія, повний привод.

Викиди CO2: 109 г/км — механічна трансмісія, задній привод; 109-111 г/км — автоматична трансмісія, задній привод та 123 г/км — автоматична трансмісія, повний привод.


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM  (200 К.С.)

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (200 К.С.)

2,0-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium з турбонагнітачем потужністю 200 к. с. показує ходові якості двигуна з більшим об’ємом і меншою витратою пального. Пряме впорскування із вбудованих електромагнітних форсунок забезпечує точну подачу пального для високоефективного й екологічно чистого спалювання. Розумне управління безступінчастим підйомом клапана дозволяє  впускним клапанам відкриватися раніше або пізніше, а це означає, що  двигун може адаптувати свою продуктивність до будь-яких дорожніх ситуацій. Система працює з двома незалежними змінними фазами розподілу для оптимізації потужності на всіх швидкостях.

 

0–100 км/год за 7,1 секунди— автоматична трансмісія, задній привод.

Витрата пального в змішаному циклі: 6,3 л/100 км— автоматична трансмісія, задній привод.

Викиди CO2: 144 г/км— автоматична трансмісія, задній привод.


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ  ДИЗЕЛЬНИЙ ДВОСТУПЕНЕВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (240 К.С.)

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВОСТУПЕНЕВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (240 К.С.)

2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 240 к. с. з двоступеневим турбонагнітачем з лінійки Ingenium продукує показово високу потужність та крутний момент. У послідовному двоступеневому турбонагнітачі застосовуються каскади високого та низького тиску, що сприяє досягненню безперервного прискорення та максимально підвищує експлуатаційні показники. Вища питома потужність досягається завдяки технології Ingenium. Двигун оснащено модернізованою системою безпосереднього впорскування пального common rail, підвищений тиск у якій зріс від 1800 до 2200 барів на тлі покращеної пропускної здатності паливного інжектора.

 

0–100 км/год за 6,1 секунди— автоматична трансмісія, повний привод.

Витрата пального в змішаному циклі: 5,2 л/100 км (54,4 миль/галон)— автоматична трансмісія, повний привод.

Викиди CO2: 137 г/км— автоматична трансмісія, повний привод.


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ  ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM  (250 К.С.)

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM (250 К.С.)

2,0-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун* потужністю 250 к. с. з турбонагнітачем продукує видатні показники потужності та крутного моменту в діапазоні 1300-4500 об/хв, завдяки яким досягається стрімке прискорення та легкий обгін. На двокаскадний турбонагнітач подаються гази з інтегрованого випускного колектора, який синхронізує їхні викиди з двох окремих пар циліндрів, що значно зменшує провали тяги на низьких обертах, так звані турбоями, і поліпшує реакцію двигуна. 

 

0–100 км/год за 6,3 секунди — автоматична трансмісія, задній привод; 6,2 секунди — автоматична трансмісія, повний привод.

Витрата пального в змішаному циклі: 6,3 л/100 км — автоматична трансмісія, задній привод; 6,8 л/100 км — автоматична трансмісія, повний привод.

Викиди CO2: 144 г/км (автоматична трансмісія, задній привод)та 154 г/км — автоматична трансмісія, повний привод.


2.0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН INGENIUM З ТУРБОНАГНІТАЧЕМ 221кВ

2.0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН INGENIUM З ТУРБОНАГНІТАЧЕМ 221кВ

2.0-літровий, 4-циліндровий бензиновий двигун ingenium з турбонагнітачем 221 кВ – це баланс вражаючої потужності та видатної економічності. Для майже миттєвого прискорення та високої ефективності його низькоінертний подвійний турбонагнітач гарантує низький коефіцієнт тертя підшипників та високопродуктивну роботу компресора. Завдяки турбокомпресору значно зросла ефективність, двигун видає прискорення і максимальний крутний момент 400 Нм у діапазоні 1500-4,500 обертів на хвилину.


0-100 км/год; 5.7 секунд — коробка автомат, задній привід; 5.5 секунд — коробка автомат, повний привід.

Витрати пального у комбінованому режимі: 6,7 л/100кмm — коробка автомат, задній привід; 6,9 л/100км — коробка автомат, повний привід.

Рівень викидів CO2: 153 г/км — коробка автомат, задній привід; 157г/км — коробка автомат, повний привід.


3,0-ЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН V6 З НАГНІТАЧЕМ (380 К.С.)

3,0-ЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН V6 З НАГНІТАЧЕМ (380 К.С.)

Щоб отримати з пального максимум енергії, у оновленому 3,0-літровому бензиновому двигуні* з нагнітачем повітря потужністю 380 к. с. застосовується так звана спрей-керована система прямого впорскування. Ретельно регулюючи паливно-повітряну суміш, яка подається до камери згоряння, можна досягти високої питомої потужності й продуктивності. Установлений між рядами циліндрів компактний двоступеневий нагнітач має складне електронне керування для забезпечення найвищої ефективності та миттєвої тяги.

 

0–100 км/год за 4,8 секунди — автоматична трансмісія, задній привод.

Витрата пального в змішаному циклі: 8,1 л/100 км — автоматична трансмісія, задній привод.

Викиди CO2: 194 г/км — автоматична трансмісія, задній привод.


Дізнайтеся більше про технічні характеристики ХЕ, двигун і трансмісію.

АВТОМАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ

Восьмиступінчаста автоматична трансмісія XE забезпечує швидке перемикання передач для кращого прискорення. Оснащена сучасним поворотним перемикачем кольору Satin Black, трансмісія забезпечує ще швидше перемикання і спортивний кікдаун в режимі Dynamic, а також швидший перехід на вищу передачу в режимі Eco. Можливе також ручне керування трансмісією за допомогою підкермових перемикачів  передач.

МЕХАНІЧНА ТРАНСМІСІЯ

Удосконалена й полегшена шестиступінчаста трансмісія робить XE ще прудкішим і ефективнішим. ЇЇ корпус з легкого алюмінієвого сплаву, порожнисті приводні вали та сховані у заглибленнях шестерні заощаджують кожен грам корисної ваги, дозволяючи механічній трансмісії бути найлегшою в своєму класі. Розроблена спеціально, щоб задовольнити високі вимоги до продуктивності спортивних автомобілів.

В ХЕ гармонійно поєднується потужність, новітні технології та виразний дизайн, що стало можливим завдяки полегшеній алюмінієвій архітектурі. Створіть ХЕ своєї мрії за допомогою нашого Конфігуратора.