Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Відкрийте для себе насолоду від керування моделлю F-PACE, за рахунок високої маневреності та використання технологічно довершених двигунів, що забезпечують ефективність та економічність.


Показані у відеоролику автомобілі можуть не повною мірою відображати останні оновлення та вдосконалення. Будь ласка, зверніться до регіонального дилера Jaguar для уточнення цієї інформації.

ТЕХНОЛОГІЇ ДОСКОНАЛОСТІ

Модель F-PACE приводиться в рух потужним двигуном, у поєднанні з легкою алюмінієвою архітектурою Jaguar та передовими технологіями динамічного керування. Саме таке поєднання забезпечує хвилюючий досвід керування та вражаючу економічність.

Play Video

ЦЕ ЗАВЖДИ JAGUAR

Обираєте ви  задній (RWD)* чи повний привод (AWD), у будь-якому разі ви відчуватимете, що F-PACE – це Jaguar.

*Наявність залежить від країни продажу

ЛЕГКА АЛЮМІНІЄВА АРХІТЕКТУРА

Легка алюмінієва архітектура моделі F-PACE – міцна та надійна й забезпечує повний захист усіх пасажирів. Водночас її низька вага підносить економію пального на новий рівень, покращуючи показники керованості та гальмування. Завдяки цьому F-PACE є одним із найлегших автомобілів у своєму класі.* Він відрізняється майже ідеальним балансом розподілу ваги по осях 50:50*, що забезпечує незрівнянну спортивну динаміку та бездоганну плавність ходу.

*Залежить від моделі та типу двигуна

Play Video

Показані у відеоролику автомобілі можуть не повною мірою відображати останні оновлення та вдосконалення. Будь ласка, зверніться до регіонального дилера Jaguar для уточнення цієї інформації.

ЛІНІЙКА INGENIUM

Ingenium – це нова лінійка двигунів Jaguar Land Rover, розроблена з метою надати нашим автомобілям неперевершеної динаміки, продуктивності та ефективності. Полегшена алюмінієва конструкція двигунів Ingenium та виготовлення за найсучаснішими технологіями забезпечують дивовижно низьке споживання пального та вкрай малі викиди CO2.

БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН INGENIUM

Новий 2,0- літровий 4-циліндровий бензиновий двигун F-PACE Ingenium потужністю 250 к.с. з турбонагнітачем продукує неабияку потужність та крутний момент. Завдяки малій вазі та широкому використанню роликопідшипників малого тертя вони працюють урівноважено та дуже ефективно.

ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН INGENIUM

Технологія Ingenium лежить в основі трьох дизельних двигунів лінійки F-PACE. Ці цілковито алюмінієві двигуни з низьким тертям мають жорсткі блоки циліндрів та по два вали системи урівноважування, що дає змогу забезпечити надзвичайно низькі рівні вібрації та високі експлуатаційні показники. Всі двигуни оснащено системою запуску двигуна «Стоп/Старт» * та інтелектуальною системою рекуперативного заряджання, яке застосовує кінетичну енергію, що виробляється при гальмуванні, для заряджання акумулятора. Це сприяє економії пального, особливо під час руху містом.

*Залежно від країни продажу.

ЗАПОЗИЧЕНІ В F-TYPE ДВИГУНИ

Бензинові двигуни F-PACE гарантують потужність та динамічність з одночасним зростанням ефективності. 3,0-літровий бензиновий двигун V6 Supercharged, який застосовується також у F-TYPE, доступний у двох варіантах потужностей: 340 к. с. та 380 к. с. Ці цілковито алюмінієві двигуни забезпечують миттєвий доступ до високих рівнів продуктивності та крутного моменту на всіх обертах, а також неповторний звуковий супровід.

3,0-ЛІТРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН V6 ПОТУЖНІСТЮ 300 К. С. З ДВОСТУПЕНЕВИМ ТУРБОНАГНІТАЧЕМ

3,0-літровий дизельний двигун V6 з двоступінчастим турбонагнітачем на 300 к. с. видає потужність оптимізовано й ефективно, генеруючи 700 Нм крутного моменту для неперевершеної насолоди під час їзди. Двигун оснащено системою п'єзоелектричного впорскування пального common rail на 2000 барів, яка забезпечує ефективне займання й знижені викиди.

ЛІНІЙКА ДВИГУНІВ



ДВИГУН:
2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН ДВИГУН INGENIUM 163 К. С.

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН ДВИГУН INGENIUM 163 К. С.

2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун* потужністю 163 к. с. з турбонагнітачем  вдосконалений та високоефективний. Ощадливі інжектори безпосереднього впорскування ювелірно контролюють кількість пального, що надходить до камери згоряння. Розумне адаптивне охолодження вмикається тільки тоді, коли це необхідно, що мінімізує споживання пального та викиди CO?. Це не обмежує задоволення від їзди, оскільки видатний крутний момент дає двигуну чудову продуктивність починаючи з низьких обертів для блискавичного прискорення.

0-100 км/год: 10,2 секунди (механічна трансмісія, задній привод)

Споживання пального в змішаному циклі: 4,9/4,8** л/100 км  (механічна трансмісія, задній привод)

Викиди CO? у змішаному циклі: 129/126** г/км (механічна трансмісія, задній привод)

*Доступність двигуна залежить від країни продажу.
**Цифра стосується автомобілів, оснащених шинами 235/65 R18 на колісних дисках Style 1021 або Style 1022.


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН ДВИГУН INGENIUM 180 К. С.

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН ДВИГУН INGENIUM 180 К. С.

2,0-літровий 4-циліндровий двигун* Ingenium з турбонагнітачем потужністю 180 к. с.* показує дивовижні експлуатаційні характеристики та паливоощадність. Для двигуна такого розміру він забезпечує високі рівні крутного моменту, але не коштом ефективності, – баланс досягається завдяки турбонагнітачу змінної геометрії. Адаптуючись до мінливого потоку вихлопних газів, він максимізує крутний момент на низьких швидкостях для широкого діапазону потужності та забезпечення однорідної, поступальної і миттєвої реакції.??

0-100 км/год: 8,5 секунди (автоматична трансмісія, задній привод); 8,7 секунди (механічна трансмісія, повний привод); 8,7 секунди (автоматична трансмісія, повний привод) 

Споживання пального у змішаному циклі: 5,1 л/100 км  (автоматична трансмісія, задній привод); 5,2 л/100 км  (механічна трансмісія, повний привод); 5,3 л/100 км (автоматична трансмісія, повний привод) 

Викиди CO2 у змішаному циклі: 134 г/км (автоматична трансмісія, задній привод); 134 г/км (механічна трансмісія, повний привод); 139 г/км (автоматична трансмісія, повний привод) 

*Доступність двигуна залежить від країни продажу


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВОСТУПЕНЕВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM 240 К.С.

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВОСТУПЕНЕВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM 240 К.С.

2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 240 к. с. з двоступінчастим турбонагнітачем* з лінійки двигунів Ingenium видає високу потужність та крутний момент. У послідовному двоступінчастому турбонагнітачі двигуна застосовується каскади високого та низького тиску, що сприяє досягненню безперервного прискорення та максимально підвищує експлуатаційні показники. Вища питома потужність досягається завдяки технології Ingenium. Двигун оснащено модернізованою системою безпосереднього впорскування пального common rail, підвищений тиск у якій зріс від 1800 до 2200 барів на тлі покращеної пропускної здатності паливного інжектора. 

0-100 км/год: 7,2 секунди (автоматична трансмісія, повний привод) 

Споживання пального у змішаному циклі: 5,8 л/100 км (автоматична трансмісія, повний привод) 

Викиди CO2 у змішаному циклі: 153 г/км (автоматична трансмісія, повний привод) 

*Доступність двигуна залежить від країни продажу.


2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM 250 К. С.

2,0-ЛІТРОВИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН INGENIUM 250 К. С.

2,0- літровий 4-циліндровий бензиновий двигун* потужністю 250 к. с. з турбонагнітачем продукує видатні показники потужності та крутного моменту в діапазоні 1200-4500 об/хв, завдяки яким досягається стрімке прискорення та легкий обгін. На двоступінчастий турбонагнітач подаються гази з інтегрованого випускного колектора, який синхронізує їхні викиди з двох окремих пар циліндрів, що значно зменшує провали тяги на низьких обертах, так звані турбоями, і поліпшує реакцію двигуна. 

0-100 км/год: 6,8 секунди (автоматична трансмісія, повний привод) 

Споживання пального у змішаному циклі: 7,4 л/100 км (автоматична трансмісія, повний привод) 

Викиди CO? у змішаному циклі: 170 г/км (автоматична трансмісія, повний привод) 

*Доступність двигуна залежить від країни продажу.


3,0 ЛІТРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВОСТУПЕНЕВИЙ ТУРБОДВИГУН V6 300 К. С.

3,0 ЛІТРОВИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ДВОСТУПЕНЕВИЙ ТУРБОДВИГУН V6 300 К. С.

3,0-літровий дизельний двигун V6 з двоступінчастим турбонагнітачем* потужністю 300 к. с. вирізняється видатною потужністю, високими показниками крутного моменту та керованістю. У двигуні застосовано інноваційну систему спарено-паралельного послідовного турбонагнітача – унікальну концептуальну розробку Jaguar Land Rover. Вона забезпечує рівномірне та швидке подавання потужності за будь-яких обертів двигуна й передбачає двоступеневе водяне охолодження для збереження енергії. 

0-100 км/год: 6,2 секунди (автоматична трансмісія, повний привод) 

Споживання пального в змішаному циклі: 6,0 л/100 км (автоматична трансмісія, повний привод) 

Викиди CO2 у змішаному циклі: 159 г/км (автоматична трансмісія, повний привод) 

*Доступність двигуна залежить від країни продажу.


3,0-ЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН V6 З НАГНІТАЧЕМ 380 К.С.

3,0-ЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН V6 З НАГНІТАЧЕМ 380 К.С.

Щоб отримати з пального максимум енергії, у оновленому 3,0-літровому бензиновому двигуні* Supercharged потужністю 380 к. с. застосовується так звана спрей-керована система прямого впорскування. Ретельно регулюючи повітряно-паливну суміш, яка подається до камери згоряння, можна досягти високої питомої потужності й продуктивності.  Установлений між рядами циліндрів компактний двоступеневий нагнітач застосовує складне електронне керування для забезпечення ефективності та миттєвих імпульсів тяги.

0-100 км/год: 5,5 секунди (автоматична трансмісія, повний привод) 

Споживання пального у змішаному циклі: 8,9 л/100 км  (автоматична трансмісія, повний привод) 

Викиди CO2 у змішаному циклі: 209 г/км (автоматична трансмісія, повний привод) 

*Доступність двигуна залежить від країни продажу.


МЕХАНІЧНА АБО АВТОМАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ

F-PACE має дуже чутливу 8-ступінчасту автоматичну трансмісію, яка працює плавно й злагоджено. Вона гарантує швидке перемикання передач для швидкого розгону та під час обгону. Перемикати передачі можна і вручну за допомогою підкермових перемикачів. Шестиступінчаста механічна коробка передач * забезпечує легке й злагоджене перемикання. Ця полегшена і вдосконалена коробка передач робить F?PACE ще прудкішим та ефективнішим.

*Доступна лише для таких дизельних двигунів (залежно від країни продажу):
2,0-літрового 4-циліндровий потужністю 163 к. с.
2,0-літрового 4- циліндровий потужністю 180 к. с.

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

F-PACE – продуктивний SUV, який поєднує захоплене керування, практичність та ефективність. Створіть ваш ідеальний F-PACE.F-PACE – це позашляховик з поліпшеними характеристиками,  який вдало поєднує задоволення від їзди з практичністю та ефективністю. Створіть F-PACE своєї мрії з допомогою Конфігуратора на нашому сайті.