Skip primary navigation

НОВИНИ

21 листопада 2013

ЗУСТРІЧАЙТЕ F-TYPE COUPE

Компанія Jaguar Land Rover представляє новий F-TYPE Coupé

ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЯ

КОРОТКИЙ ОГЛЯД:

• Новий F-TYPE Coupé - найдинамічніший автомобіль Jaguar, що володіє приголомшливими ходовими характеристиками

• Топовою версією модельної лінійки є F-TYPE R Coupé з 5- літровим двигуном V8 c нагнітачем потужністю 550 к.с. і крутним моментом 680 Нм. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 4,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 300 км/год

• F-TYPE R Coupé обладнаний диференціалом Electronic Active Differential другого покоління від Jaguar, який, разом з системою розподілу крутного моменту Torque Vectoring by braking, дозволяє домогтися прекрасної керованості навіть на високихшвидкостях

• При розробці F-TYPE Coupé були використані передові технології Jaguar в області створення алюмінієвих конструкцій. Це перший автомобіль з максимальною жорсткістю кузова на обертання 33,000 Нм/градус в історії Jaguar

• Створений повністю з алюмінію, новий F-TYPE Coupé втілює конструкторські рішення приголомшливого концепт-кара C - X16

• Модельну лінійку доповнюють F-TYPE S Coupé і F-TYPE Coupé з 3-літровим двигуном V6 з нагнітачем потужністю 380 і 340 к.с., розгоном до 100 км за 4,9 секунди або 5,3 секунди і максимальною швидкістю 275км/год або 260 км/год відповідно

• В якості опції для моделей F-TYPE R і F-TYPE S Coupé доступна гальмівна система Carbon Ceramic Matrix (CCM) з дисковими гальмами 398/380 мм (передні/задні)

• Всі версії F -Type пропонуються з заднім приводом і восьмиступінчастою автоматичною трансмісією Quickshift з можливістю ручного управління за допомогою пелюсток перемикання швидкостей на кермі або перемикача SportShift на центральній консолі

• У багажнику F-TYPE Coupé об\'ємом 407 літрів з легкістю поміщаються два набори ключок для гри в гольф, а також передбачений посилений задній відкидний борт

• Серія F-TYPE Coupé (F - TYPE, F-TYPE S і F-TYPE V8 S) доповнює лінійку F-TYPE Convertible, що завоювала нагороду «Автомобіль року - 2013» за кращий дизайн

«Новий F-TYPE Coupé подарує водієві незабутній досвід управління спортивним автомобілем. У ньому поєднуються привабливий дизайн, досконалі технології і приголомшливі ходові характеристики. Надихаючий, чуттєвий, інтуїтивний, живий - F-TYPE Coupé втілює ідею досконалого спортивного автомобіля».

Філ Попхем, Директор з маркетингу Jaguar Land Rover

РЕЗЮМЕ

Створений повністю з алюмінію, новий F-TYPE Coupé демонструє чудові динамічні характеристики і прекрасні ходові якості. Автомобіль доступний в трьох модифікаціях: F-TYPE R, F-TYPE S і F-TYPE.

Топовою версією модельної лінійки є F-TYPE R Coupé, оснащений 5- літровим двигуном V8 з нагнітачем потужністю 550 к.с. і крутним моментом 680 Нм. Він розганяється до 100 км/год всього лише за 4,2 секунди і досягає максимальної швидкості 300 км/ч.

F-TYPE S Coupé і F-TYPE Coupé обладнані 3-літровим турбованим двигуном V6 з нагнітачем, з характеристиками 380 л.с./460 Нм і 340 л.с./450 Нм, розгоном до 100 км/год за 4,9 або 5,3 секунди і максимальною швидкістю 275 або 259 км/год відповідно.

Дизайн F-TYPE Coupé втілює унікальні конструкторські рішення, вперше продемонстровані на базі вражаючого концепту Jaguar С-X16, спортивного купе, представленого на автосалоні у Франкфурті в 2011 році. Три головні лінії кузова підкреслюють розташування кабіни ближче до задньої частини кузова. Перші дві лінії повторюють обриси моделі F-TYPE Convertible і формують мускулистий вигляд передніх і задніх крил. Третя лінія перетинає профіль даху, формуючи загальний силует і роблячи акцент на загостреній кабіні, розташованії між потужними задніми колісними арками.

Інноваційні розробки Jaguar в області алюмінієвих технологій дозволили створити для F-TYPE Coupé легкий і, при цьому, неймовірно міцний кузов. Жорсткість кузова на кручення для всіх модифікацій F-TYPE Coupé дорівнює 33,000 Нм/градус, що перевищує аналогічний показник усіх попередніх моделей Jaguar і забезпечує прекрасну керованість автомобіля.

Бічні частини кузова F-TYPE Coupé виготовлені повністю з алюмінію єдиного штампуванням, що виключає використання додаткових елементів і косметичного зварювання. Дах автомобіля пропонується у двох варіантах - алюмінієва панель або панорамне скло. Висувний задній спойлер розташований на стику задніх дверей і кузова автомобіля, а витончені світлодіодні вогні обтікають чудово спроектовану двоскладову кришку багажника.

Відточену керованість новому F-TYPE R Coupé потужністю в 550 к.с. забезпечує просунута підвіска і нові технології, які сприяють поліпшенню динамічних якостей автомобіля. Це електронний активний диференціал Electronic Active Differential (EAD) другого покоління і система розподілу крутного моменту Torque Vectoring by braking. Працюючи паралельно, дані системи, що вперше з\'явилися на Jaguar, забезпечують автомобілю прекрасний відгук на дії водія.

Система EAD автоматично перерозподіляє крутний момент між задніми колесами, забезпечуючи стійкість навіть на найвищих швидкостях, в той час як Torque Vectoring by braking інтелектуально розраховує силу гальмування, і з урахуванням цього управляє обертовим моментом при поворотах і перестроюваннях, сприяючи підвищенню маневреності. Спортивна підвіска з адаптивними динамічними налаштуваннями амортизаторів Adaptive Dynamics і функцією Configurable Dynamic Mode забезпечує ще більш гострий відгук нового F-TYPE R, даючи водієві можливість зануритися в неймовірні відчуття на дорозі.

В якості опції на нових F-TYPE R і F-TYPE S Coupé доступна гальмівна система Carbon Ceramic Matrix (CCM), яка характеризується високою продуктивністю, високою міцністю і довговічністю, і яка дозволила знизити масу автомобіля на 21 кг.

Кожна з модифікацій F-TYPE Coupé оснащена восьмиступінчастою автоматичною трансмісією Quickshift з близьким розташуванням передавальних чисел. Вона оптимізована для спортивної їзди і пропонує водієві можливість повністю ручного управління за допомогою селектора SportShift або за допомогою пелюсток перемикання передач на кермовому колесі.

Серія F-TYPE Coupé доповнює лінійку кабріолетів F-TYPE, що складається з F-TYPE (двигун V6 потужністю 340 к.с.), F-TYPE S (380 к.с.) і F-TYPE V8 S (495 к.с.).

«Створюючи F-TYPE Coupé, команда інженерів Jaguar прагнула сконструювати автомобіль, емоції від управління яким перевершать вже визнаний кабріолет F-TYPE. Розробка неймовірно міцної структури корпусу F-TYPE Coupé була ключем до досягнення нашої мети і фундаментальною основою чудових динамічних характеристик автомобіля. F-TYPE Coupé: найдинамічніший і надихаючий автомобіль Jaguar за всю історію бренду».

Ян Хобан, директор з розвитку модельного ряду Jaguar

F-TYPE COUPÉ : ДИЗАЙН І КОНСТРУКЦІЯ

Візуальна привабливість автомобіля завжди була однією з фундаментальних цінностей Jaguar. Новий F-TYPE Coupé володіє неповторним стилем, втілює дизайнерські рішення приголомшливого концепту спортивного купе C - X16 і кабріолета F-TYPE, який отримав нагороду «Автомобіль року - 2013» за кращий дизайн.

«Створення спортивного купе - одна з найбільш складних і вимогливих завдань. Необхідно правильно вловити його суть, тоді в результаті ви отримаєте автомобіль приголомшливою динаміки, водіння якого буде справжнім задоволенням. Що стосується F-TYPE Coupé, я впевнений, що ми зрозуміли ідею правильно.

Досконалість концепту C-X16 було перенесено на новий автомобіль без компромісів. Довгий капот F-TYPE Coupé, низька лінія даху і загострена форма кабіни надихають мене щоразу, коли я дивлюся на цей автомобіль».

Ян Каллум, директор з дизайну Jaguar

Лейтмотивом в дизайні екстер\'єру F-TYPE Coupé є три основні лінії кузова. Перша лінія, що нагадує про дизайн F-TYPE Convertible, починається зі значної радіаторної решітки. Піднімаючись вгору по ходовим вогням, підкреслена світлодіодними денними фарами у формі леза «J blade», вона проходить по передніх колісних арках, а потім елегантно спадає, окреслюючи двері, і роблячи акцент на м\'язистих задніх крилах.

Друга лінія корпусу, також повторює дизайн моделі Convertible (кабріолет), починається на задньому кордоні двері і окреслює колісну арку, підкреслюючи задньопривідний характер автомобіля, а потім піднімається до задніх ходових вогнів.

Третя лінія формує драматичний профіль даху автомобіля, що підкреслює розташування кабіни. Створюючи загальний силует, центральна лінія акцентує увагу на вишуканій кабіні, розташованої між задніми колісними арками. Виразний контур бічних вікон, оброблених алюмінієм, говорить про профіль даху і компактність автомобіля.

Просунуті технології Jaguar в області розробки алюмінієвих конструкцій дозволили створити автомобіль з неймовірним дизайном і динамічними якостями, легким і одночасно приголомшливо міцним кузовом. З показником жорсткості кузова на кручення 33,000Нм/градус, новий F-TYPE Coupé перевершує всі автомобілі в історії Jaguar.

При розробці силової структури кузова був використаний ряд інноваційних рішень, які дозволили автомобілю зберегти максимальну жорсткість на крученні без шкоди для дизайну. У зв\'язку з відсутністю центральних стійок, перед інженерами Jaguar було поставлено завдання зберегти елегантний стиль автомобіля і його даху, а також створити оптимальну кількість внутрішнього простору, досягаючи при цьому необхідної міцності кузова. Рішенням стала довга балка з високоміцного гідроформованного алюмінію, яка проходить через передню і задню стійку до малого бічного вікна.

Новий F-TYPE Coupé пропонується в двох варіантах: з алюмінієвим дахом або з дахом з панорамних скляних панелей. Ці панелі вбудовані в базову структуру даху. Незалежно від матеріалу показник жорсткості кузова на кручення залишається однаковим.

Вражаючі бічні частини кузова F-TYPE Coupé представляють собою єдині алюмінієві конструкції, пресовані в умовах холодної формовки. Ця алюмінієва структура повністю виключає необхідність зварювальних ліній і стику елементів поверхні. Бічні панелі кузова зроблені з алюмінію високої міцності AC600, який також був використаний для створення зміцнювальних елементів структури: ці рішення вперше застосовуються на автомобілях Jaguar. Використання AC300 T61 для створення елементів кузова забезпечує додаткову міцність конструкції автомобіля, завдяки можливостям поглинання енергії, що забезпечує максимальну безпеку людям, що знаходяться в салоні.

Для досягнення естетичної краси задньої частини автомобіля, інженери F-TYPE Coupé передбачили наявність висувного заднього спойлера, який в складеному стані розташований на лінії між корпусом і задніми дверима. Він автоматично піднімається на швидкості від 112 км/год і опускається, коли швидкість стає нижче 80 км/год для більш збалансованого розподілу аеродинамічного навантаження.

Широку задню частину автомобіля підкреслюють тонкі світлодіодні фари, які «обгорнуті» навколо крил аж до кромки задніх колісних арок. Фари створені за технологією hidden - until - lit, вони непомітні на кузові до моменту їх активації.

Світлодіодні стоп-сигнали, створені у вигляді «світлової стрічки» (ribbon of light) заховані нагорі чудово спроектованої задньої двері. Нижня частина двоскладної кришки багажника, виготовленого з композитних матеріалів, відкидається. Максимальний об\'єм багажника складає 407 л.

Використання алюмінію підтверджує прихильність Jaguar ідеї сталого розвитку. Більше половини складових частин автомобіля зроблено з перероблених матеріалів. Зварювання кузова F-TYPE Coupé проводиться із застосуванням ексклюзивних технологій, що дозволяють скоротити викиди CO2 на 80 % порівняно з аналогічним процесом зварювання сталевого кузова. Також Jaguar здійснює замкнутий цикл переробки алюмінію, що дозволяє постачальникам використовувати всі відходи від складання автомобіля при наступному виробничому процесі.

F-TYPE R COUPÉ

Топовою версією модельної лінійки є F-TYPE R Coupé, оснащений 5-літровим бензиновим двигуном V8 з нагнітачем, виготовленим з алюмінію, потужністю 550 к.с. і крутним моментом 680 Нм. F-TYPE R Coupé розганяється до 100 км/год за 4,2 с і досягає максимальної швидкості 300 км/год (з електронним обмеженням) і долає 402 м (чверть милі) за 12,5 секунди. Викиди CO2 становлять 259 г/км.

«F-TYPE R Coupé являє собою вершину розвитку модельного ряду Jaguar серії R: його міць, ходові характеристики і приголомшлива швидкість відгуку порадують навіть найвибагливіших водіїв. Але найважливіше - ми розробили шасі, яке дозволяє домогтися неймовірної керованості та впевненості за кермом. Точний і швидкий F-TYPE R Coupé створений дарувати справжнє задоволення від водіння.

Майк Кросс, Головний інженер, Vehicle Integrity, Jaguar

Завдяки сучасним технологіям, таким як кероване впорскування палива (spray-guided direct injection (SGDI)), а також система здвоєної незалежної зміни фаз газорозподілу, двигун з нагнітачем R Coupé відрізняється не тільки вражаючою потужністю, але й неймовірною ефективністю. Литий алюмінієвий блок високого тиску посилюється чавунними вставками і поперечними болтами, забезпечуючи високу міцність. Головки циліндра з чотирма клапанами зроблені з високоякісного алюмінію, а здвоєний Вихровий нагнітач, оснащений двома водяними охолоджувачами наддувного повітря, дозволяє знизити температуру повітря, що знаходиться під високим тиском, а також оптимізувати потужність і ефективність.

Жорсткість алюмінієвого кузова F-TYPE R Coupé на кручення підкреслює прекрасну основу для почуття залученості, маневреності та водіння з задоволенням, які можна очікувати від спортивного автомобіля Jaguar. Відгук кожної з систем автомобіля, від рульового управління до важеля перемикання передач і гальмування, був точно налаштований для чіткої і моментальної реакції.

Система адаптивного управління підвіскою Adaptive Dynamics контролює розкачку кузова, крен і курсову стійкість, розраховуючи коефіцієнт амортизації зі швидкістю 500 разів на секунду для оптимальної стабілізації автомобіля. Також Adaptive Dynamics працює в тандемі з системою відстежування коефіцієнта пружності і підвищує впевненість при управлінні автомобілем. Коефіцієнт пружності збільшується до 4,3 % для передньої осі і до 3,7 % для задньої осі (у порівнянні з F-TYPE V8 S Convertible).

Режим Engaging Dynamic дарує досвід ще більш сфокусованого водіння, завдяки покращеному контролю положення кузова, більш чітким показникам амортизації, поліпшеному рульовому управлінню, прискореної зміни передач і більш гострого відгуку педалі газу.

На додаток до широкого діапазону налаштувань підвіски F-TYPE R Coupé оснащується другим поколінням Активного електронного диференціала (Electronic Active Differential). Він вперше працює в тандемі з системою Torque Vectoring by braking, що забезпечує відмінну керованість навіть на максимальній швидкості.

Система Electronic Active Differential (EAD) на F-TYPE R Coupé сприяє кращій керованості завдяки інтелектуальному розподілу крутного моменту між обома провідними колесами. Система EAD використовує електричний мотор, керуючий багатодисковою муфтою, і постійно аналізує дані про становище автомобіля, а також моментально розподіляє крутний момент з метою максимізації тяги в будь-яких умовах.

Система EAD, встановлена на F-TYPE R Coupé, являє собою просунутий пристрій управління нового покоління. Постійно аналізуючи поверхневе тертя і порівнювання його з необхідним для водія крутним моментом, воно дозволяє точно розподіляти крутний момент. Система EAD дозволяє автомобілю більш м\'яко відгукуватися на дії водія під час ковзання, в ситуаціях зносів або заметів. Разом з системою розподілу крутного моменту Torque Vectoring by braking, EAD дозволяє керувати крутним моментом - за 200 мілісекунд вона перемикається від максимальної подачі крутного моменту до його повного блокування.

Функція Torque Vectoring by braking є стандартним обладнанням на F-TYPE R Coupé. Вона ретельно аналізує крутний момент для кожного з ведучих коліс, допомагаючи автомобілю більш чітко входити в повороти. Використовуючи комплект електронних сенсорів, встановлених на F-TYPE R Coupé, система розподілу крутного моменту фіксує ту швидкість, з якою входження в поворот може бути пов\'язане з втратою управління. Вона вираховує рівень гальмівного зусилля, необхідний для корекції напрямку руху автомобіля, і, за допомогою системи ABS, застосовує необхідну силу гальмування для кожного з коліс. Система Torque Vectoring by braking працює дуже тонко, коригуючи і пророкуючи рух, підлаштовуючи траєкторію F-TYPE R Coupé для оптимального управління.

Системи EAD і Torque Vectoring by braking функціонують разом з системою динамічної стабілізації (Dynamic Stability Control), доповнюючи один одного для оптимізації зчеплення з дорогою, входження в повороти та підвищення маневреності. Система Torque Vectoring by braking коригує траєкторію автомобіля при проходженні поворотів, а також запобігає втраті управління.

У результаті досягається сталість оптимальної сили зчеплення з дорогою, що дозволяє F-TYPE R Coupé здійснювати маневр повороту без втрати якості керованості навіть на найвищих швидкостях.

F-TYPE R Coupé використовує гальмівну систему Super Performance від Jaguar в якості стандартного устаткування. Діаметр передніх гальмівних дисків - 380 мм, а задніх - 376 мм, супорти пофарбовані в чорний або червоний колір. Охолодження гальм здійснюється за допомогою повітряних каналів, розташованих під корпусом автомобіля, потік повітря прорахований на основі гідродинамічного аналізу. Також для R Coupé доступна гальмівна система Carbon Ceramic Matrix (CCM), що надає впевнену якість гальмування при вкрай низькому ступені зносу навіть у найважчих дорожніх умовах. При цьому CMM зберігає те ж почуття педалі, що і стандартні системи, і характеризується набагато більш довгим терміном служби гальмівних дисків при повсякденному використанні.

Восьмиступінчаста трансмісія Quickshift була перероблена для найкращого поєднання з двигуном F-TYPE R Coupé потужністю 550 к.с. Вісім близько розташованих спортивних передач дозволяє повною мірою розкрити динамічні здібності двигуна і зберегти оптимальний баланс розподілу енергії з кожним перемиканням швидкості. Ручне управління доступно в будь-який час за допомогою підрульових пелюсток або центрального селектора SportShift.

Чотири фірмові вихлопні труби F-TYPE R Coupé і система вихлопу Active Sports Exhaust System, що перемикається, посилюють насолоду звуком двигуна, що досягає реву в крещендо при максимальному діапазоні оборотів. Система використовує вихлопні клапани з електронним управлінням, які ефективно направляють маршрут руху вихлопних газів, покращуючи якість звуку. Вибір динамічного режиму відкриває клапани, а додатковий перемикач «override» дозволяє водієві самому керувати роботою клапанів.

Аеродинамічний обвіс і посилені конструкції кузова додають автомобілю стійкості навіть на найвищих швидкостях. Стандартна обробка вікон F-TYPE R Coupé виконана з анодованого алюмінію, в той час як контур решітки радіатора і бічні повітрозабірники виготовлені з хрому. У спеціальному колірному рішенні Black Pack виконані обробка вікон, а також бічні повітрозабірники і контур решітки радіатора. Передній спліттер, бічні вентиляційні отвори, корпус дзеркал заднього виду, вентиляційні отвори капота також можуть бути виготовлені з вуглецевого волокна.

У якості стандартної комплектації для F-TYPE R Coupé пропонуються сріблясті 20- дюймові колісні диски Gyrodyne, в той час як темно-сірі диски та диски з алмазним обробкою доступні в якості опції. Для всіх 20-дюймових колісних дисків F-TYPE пропонуються висококласні фірмові шини з унікальним малюнком протектора, які підвищують точність управління і забезпечують посилене зчеплення з дорогою для приголомшливих відчуттів від водіння.

ІНТЕР\'ЄР

Як і у всіх автомобілів модельної лінійки F-TYPE, салон R Coupé відображає спортивну спадщину Jaguar, завдяки суворому і технологічному оформленню, інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, а також використанню розкішних матеріалів і текстур.

Приголомшливі спортивні сидіння Performance seats нового F-TYPE R Coupé володіють збільшеною бічною підтримкою. Розкішна шкіряна обробка сидінь включає рельєфний логотип R на підголівниках. Деяка схожість з інтер\'єром літака досягається завдяки трьом колірним рішенням для передньої панелі, оббивки дверей, дверних ручок і ящика рукавички: Ivory, Red або Firesand. Крім того, в якості опції існує три варіанти обробки для сидінь Jet: Ivory, Camel або Red duo-tones з контрастним прострочуванням.

Розкішний стиль інтер\'єру F-TYPE R Coupé передбачає шкіряну обробку передньої панелі, підлокітників, дверних вставок і центральної консолі. Шкіряне або замшеве оздоблення стелі пропонується в якості опції. Спортивний стиль кокпіта цього автомобіля, орієнтованого на водія, підкреслює кермо невеликого діаметру з усіченою нижньою поверхнею, оброблений шкірою Jet з вигравіруваним логотипом R. Стандартне кругле рульове колесо є безкоштовною опцією і встановлюється за бажанням.

Як опція пропонується інтер\'єр, створений повністю зі шкіри та замші (з контрастною прострочуванням Cirrus). Замша використовується для облицювання сидінь і дверей, відсіків для дрібниць і стелі. Крім того, доступна замшева обробка рульового колеса.

F-TYPE COUPÉ І S COUPÉ

Jaguar F-TYPE Coupé доступний у двох варіантах з бензиновим двигуном V6 з нагнітачем із заднім приводом і восьмиступінчастою трансмісією Quickshift. F-TYPE Coupé і F-TYPE S Coupé, з одночасно міцним і легким кузовом як і у F-TYPE R, створені для істинного задоволення від водіння.

Версія F-TYPE Coupé обладнана 3- літровим двигуном V6 з нагнітачем потужністю 340 к.с. і крутним моментом 450 Нм. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 5,3 с, а електронно-обмежена максимальна швидкість досягає 260 км/ч.

Стандартний набір функцій включає динамічний режим (Dynamic Mode), спортивний вихлоп (обидві версії з мотором V6 використовують одні й ті ж здвоєні вихлопні труби, розташовані по центру), спортивну підвіску і гальмівну систему Performance Braking system від Jaguar з діаметром гальмівних дисків 354/325 мм і сріблястими супортами. F-TYPE Coupé обладнаний стандартними 18-дюймовими колесами Vela, спортивними сидіннями з обробкою з шкіри/замші, а також шкіряним кермом з чорними підрульовими пелюстками.

Версія F-TYPE S Coupé з 3-літровим двигуном V6 з нагнітачем з потужністю 380 к.с. і обертовим моментом 460 Нм розганяється до 100 км/год за 4,9 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 275 км/год.

Серед особливостей автомобіля: функції Dynamic Mode, Dynamic Launch, вихлопна система Active Sports, спортивна підвіска з функцією адаптивної динаміки, високопродуктивна гальмівна система High Performance Braking від Jaguar (діаметр дисків 380/325 мм) з чорними супортами і механічним диференціалом. Доступні також гальмівні системи Super Performance і CCM. У стандартній комплектації на F-TYPE S Coupé встановлені 19-дюймові колісні диски Propeller, шкіряні/замшеві спортивні сидіння і шкіряне кермо з підрульовими пелюстками кольору Ignis.

На всі моделі F-TYPE (купе і кабріолет) встановлена ??інтелектуальна система Start/Stop від Jaguar, яка автоматично відключає двигун при зупинці автомобіля. Двигун повторно запускається, як тільки водій відпускає педаль гальма. Завдяки цьому досягається суттєва економія палива, а викиди скорочуються на 5%.

Модельна лінійка F-TYPE Coupé оснащується трьома типами аудіосистем, дві з яких виготовлені всесвітньо відомим британським виробником Meridian. Вони обладнані, відповідно, 10 або 12 динаміками з потужністю 380В і 770В. Серед переваг аудіосистем Meridian - колосальний досвід компанії в області цифрової обробки звуку, що дозволяє домогтися незрівнянної якості відтворення звуку. У рамках цієї пропозиції також доступна система Trifield System, з якою і водій, і пасажир поринають у свій власний, ідеально збалансований світ звуку.

ВУГЛЕЦЕВО-КЕРАМІЧНА МАТРИЦЯ : ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА CARBON CERAMIC MATRIX

В якості ексклюзивної опції для моделей F-TYPE R і S Coupé доступна гальмівна система Carbon Ceramic Matrix (CCM). Це яскраві жовті моноблочні супорти з шістьма поршнями спереду і з чотирма поршнями ззаду, і диски 398/380 мм зроблені з вуглецевого волокна і кераміки, що відрізняються вкрай високою міцністю і зносостійкістю.

Система CMM демонструє чудові характеристики, включаючи вкрай повільний знос навіть при самому екстремальному водінні, зберігаючи чітке відчуття педалі гальма, характерне для класичних гальмівних систем. Зниження зносу і тертя в щоденному використанні означає збільшений термін життя дисків.

Крім того, гальмівна система CMM на 21 кг легше стандартної гальмівної системи, що сприяє поліпшенню керованості. Завдяки тому, що гальма CMM нагріваються сильніше, ніж сталеві гальма, вентиляційні решітки на бампері і дефлекторах направляють посилений потік повітря в гальмівну систему. Крім того, увага до деталей, проявляється у використанні нових, теплостійких кришок циліндрів.

Гальмівна система CMM також має функцію попереднього наповнення pre-fill, яка використовує низький тиск у гальмах для всіх чотирьох супортів між відпуском педалі газу і натисканням на педаль гальма. Система pre-fill дозволяє завжди впевнено почувати педаль гальма, крім того, вона налаштовується у пропорційній залежності від швидкості. Це означає, що на високих швидкостях вона дає чіткий, упевнений відгук, в той час як на невеликих швидкостях, наприклад, на парковці, система забезпечить більш комфортне відчуття педалі.

При виборі гальмівної системи CMM, F-TYPE R або F-Type S Coupé пропонуються з 20- дюймовими колісними дисками «Storm». Стандартна обробка колісних дисків - satin grey anthracite, але в якості опції ковані версії доступні з глянцевою обробкою black/diamond.

Гальмівна система CMM тепер доступна і для моделей F-TYPE S і V8 S Convertible

ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЯ