Skip primary navigation

НОВИНИ

12 червня 2012

СУПЕРКАР XKR-S CONVERTIBLE ВЖЕ В УКРАЇНІ

Найшвидший і найпотужніший автомобіль Jaguar класу GT

Суперкар Jaguar XKR-S Convertible, презентований на автосалоні в Лос-Анджелесі восени 2011 року, вже в Україні

• Кабріолет XKR-S - самий потужний і швидкий з усіх коли-небудь створених автомобілів Jaguar класу GT з відкритим верхом

• Бензиновий двигун AJ-V8 GENIII розвиває потужність 550 к.с. (405 кВт) і крутний момент 680 Нм при рівні викиду CO2 всього 292 г / км

• Максимальна швидкість 300 км / год і розгін з 0 до 100 км / год всього за 4,4 секунди

• Активна система випуску відпрацьованих газів забезпечує підвищення потужності й крутного моменту і зовсім особливе звучання «вихлопу» XKR-S

• Легка несуча конструкція з алюмінієвими елементами забезпечує високу жорсткість на крутіння, роблячи кузов кабріолета XKR-S найжорсткішим в класі

• Допрацьована передня і задня підвіска дозволила поліпшити маневреність і точність керування автомобілем без шкоди для комфорту

• Поліпшена система Adaptive Dynamics дозволяє особливо активним водіям безпечно проходити повороти на запаморочливій швидкості

• Зміна елементів дизайну за результатами, отриманими методами розрахункової гідродинаміки, для зменшення підйомної сили та досягнення максимальної аеродинамічній стійкості

• Новий дизайн переднього бампера з більш широким і низьким повітрозабірником, розсікачем з вуглеволокна і двома бічними нішами

• Нова форма порогів робить горизонтальні потоки повітря більш плавними і підкреслює зменшений на 10 мм дорожній просвіт

• Унікальна вставка в заднє антикрило з вуглеволокна і дифузор заднього бампера забезпечують збалансовані аеродинамічні якості передньої і задньої частини автомобіля

• Верх кузова відкидається і встановлюється на місце всього за 18 секунд

• В інтер\'єрі флагмана знаходяться спортивні сидіння Performance з 16-ю регулюваннями, оббиті «карбонової» шкірою

Введення

До кращого спорткару Jaguar - XKR-S - тепер приєднується кабріолет, що володіє настільки ж привабливими їздовими якостями, плюс дає водієві і пасажиру більше емоцій від можливості їзди з відкритим верхом.

Кабріолет XKR-S не тільки уособлює собою всі ті характеристики, які завжди визначали характер автомобілів Jaguar GT - вибухова динаміка, точне і гостре рульове управління, високий рівень комфорту і розкоші - а й переводить автомобілі Jaguar на новий рівень динаміки. Нова модельна лінійка автомобілів XKR-S знаходиться на вершині модельного ряду XK, який в даний час складається з версій XK, XKR і XKR-S з кузовами купе і кабріолет.

Кабріолет XKR-S володіє чудовою динамікою і керованістю, а також дизайном екстер\'єру та інтер\'єру, які були покращені в порівнянні з його «двійником» з кузовом купе. Він знаменує собою появу найшвидшого кабріолета GT від Jaguar.

Едріан Холлмарк, директор з маркетингу Jaguar, каже, що новий кабріолет XKR-S являє собою вершину динаміки і розкоші в автомобільному світі:
«Нічого не дає таку свободу, як життя за кермом кабріолета Jaguar, і новий XKR-S виводить автомобілі Jaguar GT на новий рівень».

Головним фактором вражаючої динаміки цих автомобілів є форсована версія 5,0-літрового наддувного двигуна AJ-V8, що розвиває потужність 550 л.с. (405 кВт) і крутний момент 680 Нм. Ці показники свідчать про збільшення потужності на 8 % і на 9 % - крутного моменту в порівнянні з моделлю Jaguar XKR. Задні ведучі колеса, до яких крутний момент подається від 6-ступінчастої автоматичної коробки передач через активний диференціал, розганяють кабріолет XKR-S з 0 до 100 км / год за 4,4 секунди і дозволяють йому досягати максимальної швидкості 300 км / ч.

Основою для таких якостей є всебічне доопрацювання підвіски, що дозволило забезпечити XK ще більшу динаміку і досягти небувалого єднання водія, автомобіля і дороги, яке в цьому відкритому GT стало ще досконалішим.

Легкий каркас кузова з алюмінієвих силових елементів моделі XK має найвищю жорсткість на кручення, що дозволяє використовувати такі елементи підвіски, як алюмінієві поворотні кулаки передніх коліс зміненої конструкції та компоненти задньої підвіски із зміненою геометрією, а також більш жорсткі амортизатори і пружини. У поєднанні з легкими кованими колесами і новими налаштуваннями рульового управління це дозволило фахівцям з динаміки Jaguar створити надзвичайно маневрений автомобіль, в якому задоволення від керування не веде до погіршенням комфорту.

Поліпшення динаміки знайшло відображення і в елементах дизайну екстер\'єру та інтер\'єру. Зовні кабріолет XKR-S разюче відрізняється від інших автомобілів XK, зокрема, аеродинамічними елементами, які забезпечують бездоганну стійкість кабріолета на дуже високих швидкостях.

Ці яскраві риси віддображені і у внутрішньому оздобленні автомобіля: наприклад, спортивні сидіння Jaguar Performance зі збільшеними боковими валиками, які утримують водія і пасажира під час проходження швидкісних поворотів. Сидіння оббиті «карбоновою» шкірою, мають по 16 регулювань і систему обігріву. Вуглепластик використовується також в інших елементах інтер\'єру, для того щоб підкреслити особливий характер цього автомобіля.

Дизайн

Зміни в елементи дизайну екстер\'єру кабріолета XKR-S були внесені в результаті досліджень, що проводилися за допомогою методів розрахункової гідродинаміки - в аеродинамічній трубі і на швидкісних дорогах автополігону. Всі ці роботи були спрямовані на забезпечення стійкості автомобіля з відкритим кузовом на великій швидкості - до 300 км / г.

Зміни, що відбулися в дизайні аеродинамічних елементів, додали передній частиниі автомобіля солідного і ще виразнішого вигляду. Від країв овальної решітки радіатора до бампера з новим дизайном, який містить більш широкий і низький повітрозабірник, розсікач з вуглеволокна і дві бічні ніші, йдуть дві спадаючі лінії. По краях бампера знаходяться бічні повітряні канали, по яких повітря йде уздовж боковин кузова та нових порогів. Вони служать направляючими для більш плавного ходу потоків повітря уздовж автомобіля.

Унікальне заднє антикрило з вставкою з углеволокна діє спільно з дифузором з вуглеволокна заднього бамперу. В результаті на 26 % була зменшена величина підйомних сил і досягнуто кращого балансу аеродинамічних сил, що діють на передню і задню частини автомобіля з метою забезпечення бездоганної стійкості на дорозі.

Зміни в екстер\'єрі підкреслені застосуванням блискучого чорного кольору в елементах обробки, доповнених темною, \"технічною\" обробкою легкосплавних кованих 20-дюймових дисків з дизайном Vulcan, через спиці яких можна побачити високоефективні гальмівні супорти, пофарбовані або в яскраво-червоний колір, або в сірий металевий колір. Кабріолет XKR-S доступний з шістьма кольорами кузова, включаючи білий («Polaris White) і зелений (« British Racing Green »), пов\'язаний з перемогами гоночних автомобілів Jaguar. Відкидний верх з ретельно опрацьованими аеродинамічними параметрами відкривається і встановлюється на місце всього за 18 секунд. У стандартній комплектації він пропонується з тканиною чорного кольору, а в якості опції - з шістьма варіантами кольору оббивки.

«Перенесення спортивного духу купе XKR-S в кабріолет виявився дуже захоплюючим. Є щось дійсно приголомшливе і хвилююче в тому, щоб їхати з відкинутим верхом в автомобілі, здатному рухатися з такою швидкістю! В кабріолеті швидкість відчувається гостріше і дає абсолютно особливі почуття».
Ян Каллум, директор з дизайну Jaguar

Досконалість техніки

Досконалість визнаного бензинового двигуна AJ-V8 (тепер уже третього покоління) означає, що інженери Jaguar змогли отримати додаткові потужність і крутний момент, необхідні для XKR-S. Покращена конструкція короткоходного двигуна AJ-V8 з корпусними компонентами з алюмінієвого сплаву, система безпосереднього впориску палива і управління фазами газорозподілу - все це дозволило отримати збільшені потужність і крутний момент. Двухпоточний механічний нагнітач типу Roots, встановлений в простір між напівблоками V-образного двигуна, використовується спільно з двома охолоджувачами наддувочного повітря і має на 20 % більшу термодинамічну ефективність, ніж його попередник.

В результаті отримано 550 к.с. потужності і 680 Нм крутного моменту, що дозволяють кабріолету XKR-S розганятися з місця до 100 км / г всього за 4,4 секунди і розвивати максимальну швидкість 300 км / г, обмежену електронікою.

Вивільнення додаткових 40 к.с. потужності і 55 Нм крутного моменту, у порівнянні з двигуном XKR, було отримано завдяки зміні налаштувань в системі подачі палива і збільшенню пропускної спроможності системи випуску відпрацьованих газів за рахунок введення активної системи управління випуском.

При відкинутому верху кабріолета XKR-S активна система управління випуском генерує автентичний звук в дусі гоночних автомобілів, який був налаштований так, щоб доставляти водієві ні з чим не порівнянне задоволення від водіння.

Динаміка

Оскільки модель XK з самого початку розроблялася з розрахунком подальшого створення кабріолета, інженери Jaguar при перетворенні купе XKR-S в кабріолет в стилі GT змогли уникнути компромісів щодо динаміки, керованості або плавності ходу.

Jaguar став піонером у використанні алюмінію в серійних автомобілях, і низька маса кузова в поєднанні з високою міцністю і жорсткістю силових елементів забезпечує моделі XKR-S масу переваг. Споряджена маса 1800 кг при жорсткості кузова на кручення, що дорівнює 16 500 Нм / град., забезпечили інженерів Jaguar солідним фундаментом, на базі якого за рахунок ряду змін вдалося створити найбільш хвилюючий автомобіль цього бренду.

Конструкція передньої і задньої підвіски була змінена. У передній підвісці з подвійними поперечними важелями використовуються поворотні кулаки з алюмінієвого сплаву зі збільшеною на 23 % жорсткістю. Це дало можливість зменшити діапазон зміни динамічних кутів розвалу передніх коліс, а також збільшити точність керованості і прозорого зворотного зв\'язку на рульовому колесі. Для поліпшення стійкості і керованості налаштування активного диференціала були змінені у бік зниження його впливу на керованість на дуже високих швидкостях.

Жорсткість опор задніх амортизаторів була збільшена - так само як для купе XKR-S. З метою поліпшення керованості був оптимізований ефект підрулення задніх коліс. На 28 відсотків збільшено жорсткість пружин передньої і задньої підвіски, в той час як спеціально розроблений алгоритм управління демпфуванням для XKR-S дозволяє максимально ефективно управляти поперечними кренами кузова, тягою і зчепленням коліс з дорогою.

Зменшення непідресореної маси майже на 5 % було досягнуто завдяки використанню легких кованих дисків, які також сприяють підвищенню сил тяги та зчеплення за рахунок установки ширших задніх шин, спеціально розроблених для XKR-S і забезпечують більший розмір площі контакту. На кабріолет XKR-S встановлюються шини Pirelli P-Zero (255/35 ZR20 - передні і 295/30 ZR20 - задні).

Для того щоб активні водії змогли використати всі переваги цих змін, система динамічної стабілізації отримала особливі настройки. В режимі Trac DSC спеціальні настройки управління тягою, стійкістю і активним диференціалом були зміщені в бік підвищення того рівня, коли вони втручаються в дії водія на «вершинах» швидкісних поворотів, що дозволяє в повній мірі і безпечно використовувати всі можливості керованості.

Високоефективна гальмова система Jaguar, що встановлюється в якості базової, і як найкраще підходить для автомобіля з такою видатною динамікою. Величезні гальмівні диски (діаметром 380 мм спереду і 376 мм ззаду) у поєднанні з алюмінієвими гальмівними супортами і збільшеною у порівнянні з гальмівною системою автомобілів XK площею гальмівних колодок (на 44 % для передніх і на 31 % - для задніх) забезпечують повну впевненість в ефективності гальмівної системи, а також стійкість автомобіля і відчуття повного єднання з ним.

«Оскільки модель XK розроблялася з розрахунком на створення на її базі кабріолета, її кузов володіє необхідними міцністю і жорсткістю. Це дозволило нам використовувати спортивні настройки купе XKR-S для створення безкомпромісного кабріолета. Він є уособленням величезній швидкості, точності управління і динаміки, які, як і приголомшливий «саундтрек», ще яскравіше відчуваються при русі з відкинутим верхом».
Майк Кросс, головний інженер Jaguar

Інтер\'єр.

При відкинутому верху кабріолет XKR-S стає предметом численних заздрісних поглядів, спрямованих у бік його інтер\'єру, в образі якого відображена його нестримна динаміка.

Ексклюзивними для Jaguar XKR-S є спортивні сидіння Performance з інтегрованими в них підголівниками, збільшеними подушками і валиками бічної підтримки, які покликані надійно утримувати водія і пасажира при проходженні поворотів на високих швидкостях. Ці сидіння з 16-ю регулюваннями і обігрівом обшиті «карбоновою» шкірою з унікальною строчкою.

Особливі відчуття народжуються при взаємодії з мультифункціональним трьохспицевим рулем, обшитим шкірою, і педалями з нержавіючої сталі з опуклими написами «Jaguar». До інших елементів «преміального» якості також відносяться перемикачі з м\'якою на дотик поверхнею і блискуча чорна обробка центральної консолі. Ексклюзивні декоративні вставки з темного алюмінію встановлюються в базовій комплектації. На замовлення можуть використовуватися вставки, пофарбовані в чорний колір «Piano Black».


ГАЛЕРЕЯ XK

Jaguar XKR-S