ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК

ПЕРЕГОНИ — ЧАСТИНА ДНК

Тривала та видатна історія автоперегонів Jaguar серйозно вплинула на дорожні автомобілі. На теренах Формули E ми вшановуємо цю спадщину, прокладаючи свій шлях у майбутнє електромобілів.

НАШІ ГОНОЧНІ АВТОМОБІЛИ

XK120

XK120

Дата: 1948 - 1954
Максимальна швидкість: 124,6 миль/год / 200,5 км/год
Об'єм двигуна: 3,442 см3 / 201 дюйм3
Потужність: 160 к. с. / 119 кВт
Цікавий факт: модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль на етапі запуску виробництва.
C-TYPE

C-TYPE

Дата: 1951-1953
Максимальна швидкість: 144 миль/год / 231,7 км/год
Об'єм двигуна: 3,442 см3 / 201 дюйм3
Потужність: 207 к. с. / 154 кВт
Цікавий факт: дискові гальма C-Type стали стандартом автомобільної галузі.
D-TYPE

D-TYPE

Дата: 1954-1957
Максимальна швидкість: 162 миль/год / 260,7 км/год
Об'єм двигуна: 3,442 см3 / 210 дюйм3
Потужність: 250 к. с. / 186 кВт
Цікавий факт: модель D-Type вигравала 24-годинні перегони в Ле-Мані в 1995, 1996 та 1997 роках.
XJS

XJS

Дата: 1975-1996
Максимальна швидкість: 153 миль/год / 246,2 км/год
Об'єм двигуна: 4,235 см3 / 258 дюйм3
Потужність: 285 к. с. / 212 кВт
Цікавий факт: модель XJS здобула перемогу в перегонах 24 години Спа в 1983 році.
XJR

XJR

Дата: 1983-1991
Максимальна швидкість: 229 миль/год / 368,2 км/год
Об'єм двигуна: 6,995 см3 / 426 дюйм3
Потужність: 750 к. с. / 559 кВт
Цікавий факт: модель XJR здобула перше та друге місця на п'єдесталі автогонки 24 години в Ле-Мані в 1990 році.
ФОРМУЛА 1 — моделі R2 та R3

ФОРМУЛА 1 — моделі R2 та R3

Дата: 2000-2004
Максимальна швидкість: 194 миль/год / 312,2 км/год
Об'єм двигуна: 2,998 см3 / 464 дюйм3
Потужність: 770 к. с. / 574 кВт
Цікавий факт: Едді Ірвін та Марк Веббер змагаються за команду Jaguar F1.
Формула E I-TYPE 1

Формула E I-TYPE 1

Дата: 2016-2017
Максимальна швидкість: обмежена до 140 миль/год / 225,3 км/год
Об'єм двигуна: дані недоступні
Потужність: 200 кВт, еквівалент 270 к. с.
Цікавий факт: компанія Jaguar повертається в Формулу E в третьому сезоні 2016-2017 років.
Формула E I-TYPE 2

Формула E I-TYPE 2

Дата: 2017-2018
Максимальна швидкість: обмежена до 140 миль/год / 225,3 км/год
Об'єм двигуна: дані недоступні
Потужність: 200 кВт, еквівалент 270 к. с.
Цікавий факт: Jaguar здобув перше місце на п'єдесталі й першу поул-позицію з I‑TYPE 2 в 4-му сезоні в 2017/18 роках.
ФОРМУЛА E I-TYPE 3

ФОРМУЛА E I-TYPE 3

Дата: 2018-2019
Максимальна швидкість: 156 миль/год / 250 км/год
Ємність акумулятора: 52 кВт/год
Потужність: 250 кВт, еквівалент 335 к. с.
Цікавий факт: Jaguar I-TYPE 3 забезпечив команді першу перемогу в Формулі E у E-Prix в Римі в 2019 році — це перша міжнародна перемога Jaguar в автоспорті з 1991 року.
ФОРМУЛА E I-TYPE 4

ФОРМУЛА E I-TYPE 4

Дата: 2019-2020
Максимальна швидкість: 174 миль/год / 280 км/год
Ємність акумулятора: 52 кВт/год
Потужність: 250 кВт, еквівалент 335 к. с.
Цікавий факт: Jaguar I-TYPE 4 оснащений найлегшою та найефективнішою силовою установкою з усіх, які випускала Jaguar Racing. Автомобіль здобув вражаючу перемогу в Мехіко та поул-позицію, а також місце на подіумі в Сантьяго.

ЕТАПИ УЧАСТІ В ПЕРЕГОНАХ

XK120

XK120

1948-1954 — СІЛЬВЕРСТОУН І 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

Абсолютно новий спортивний автомобіль та прототип для революційного двигуна Jaguar XK, модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль у світі. У 1949 році XK120 здобуває першість на трасі Сільверстоун, а рік потому три моделі XK120 дебютують у рамках перегонів 24 години Ле-Ману. Це початок нової ери автоперегонів.
C‑TYPE

C‑TYPE

1951-1953 — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

У 1951 році авіаконструктор Малькольм Сойер приєднується до Jaguar і приносить із собою авіаційні стандарти якості. Він брав участь у розробці C-Type, моделі, яка здобула першість у перегонах 24 години Ле-Ману, а водій другого автомобіля — Стірлінг Мосс — встановлює новий рекорд часу проходження кола в цій самій гонці. У 1953 році C-Type знову підіймається на п'єдестал Ле-Ману, займаючи три з чотирьох перших сходинок.
D‑TYPE

D‑TYPE

1954-1957 — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ

У 1954 році перегони 24 години Ле-Ману проходили за несприятливих погодних умов. Саме вони завадили D-Type отримати перемогу, хоча автомобілю вдалося розвинути приголомшливу максимальну швидкість — 170 миль/год. Проте модель з аеродинамічним дизайном повернулася, щоб перемогти в 1955 та 1956 роках, а в 1957 році вона залишила всіх конкурентів позаду, здобувши п'ять із шести перших місць. D-Type досьогодні залишається найкращим гоночним болідом в історії.
XJS

XJS

1975-1996 — КУБОК ЄВРОПИ З ТУРІНГОВИХ АВТОПЕРЕГОНІВ (ETCC) І 24 ГОДИНИ СПА

У 1982 році під прапором команди TWR британець Том Волкіншоу виступає на XJS V12 у серії ETCC і здобуває декілька перемог. У 1984 році Волкіншоу повертається на чемпіонат (ETCC) і тоді ж завойовує п'єдестал престижної серії 24 години Спа.
XJR-9

XJR-9

1983-1991 — 24 ГОДИНИ ДАЙТОНИ І ЛЕ-МАНУ

Автомобіль XJR із закритою кабіною демонструє приголомшливі результати у найдовших заїздах на витривалість. Найкраще XJR-9 показав себе в 1988 році. Мартін Брандл за кермом надпотужного суперкара на базі V12 мчить до перемоги в межах перегонів 24 години Дайтони, а згодом і в межах 24 годин Ле-Ману, Брандл здобуває першість серед водіїв, а Jaguar — серед автовиробників.
Від R1 до R5

Від R1 до R5

2000-2004 — ФОРМУЛА-1

Jaguar опановує Формулу-1, Едді Ірвайн, колишній пілот Ferrari, посідає перші сходинки за час дії контракту. Команда також тренує визнаного австрійського пілота Марка Веббера. Panasonic Jaguar Racing розробляє три автомобілі на базі двигуна Cosworth V10 — власність та розробка компанії Ford.
I‑TYPE 1

I‑TYPE 1

2016 — ФОРМУЛА E

Черпаючи натхнення в нашій спадщині, під керівництвом колективу досвідчених інженерів та обдарованих техніків, Panasonic Jaguar Racing зі своїм I-TYPE 1 відважно та впевнено опановують простір Формули E.
I-TYPE 2

I-TYPE 2

2017 — ФОРМУЛА E

На сьогоднішній день це був найуспішніший для Jaguar Racing сезон участі автомобіля I-TYPE 2 у Формулі E, з численними фінішами в десятці найкращих. Призначений для виснажливих міських трас, I-TYPE 2 розвинув потужність до 200 кВт (270 кінських сил) і розганявся від 0 до 100 км/год за 2,9 секунди.
I-TYPE 3

I-TYPE 3

2018-2019 — ФОРМУЛА E

Jaguar I-TYPE 3 разом з новозеландцем Мітчем Евансом увійшли в історію Panasonic Jaguar Racing, здобувши першу в історії перемогу команди ABB FIA Formula E в перегонах E-Prix в Римі в квітні 2019 року та першу міжнародну перемогу Jaguar в автоспорті з 1991 року.
I-TYPE 4

I-TYPE 4

2019-2020 — ФОРМУЛА E

Jaguar I-TYPE 4 був оснащений найлегшою та найефективнішою силовою установкою з усіх, які випускала Jaguar Racing, з максимальною швидкістю 280 км/год. Автомобіль здобув вбивчу перемогу в Мехіко та поул-позицію і місце на п'єдесталі в Сантьяго. Сезон завершився 6-ма гонками протягом 9-ти днів на закритій трасі в історичному берлінському аеропорту Темпельхоф у Німеччині. Panasonic Jaguar Racing впевнено фінішував сьомим у командному заліку чемпіонату.