ДЕТАЛІ ДИЗАЙНУ

Концепт-кар I-PACE подарував нашим дизайнерам розкіш почати розробку суто електричної платформи з чистого аркуша.

"Це не просто концепт-кар. Це прототип першого електричного позашляховика Jaguar, який виїде на дороги у 2018 році. Це найперший електричний автомобіль Jaguar “на батарейках”, який відкриє нову главу в історії нашого легендарного бренда".
Ян Каллум, директор з дизайну Jaguar



Концепт-кар I-PACE подарував нашим дизайнерам розкіш почати розробку суто електричної платформи з нуля. Завдяки тому, що велика батареярозміщена між колесами та двигунами на кожній осі ми змогли змінити фундаментальні пропорції позашляховика.

Передусім, двигун не потрібно розташовувати cпереду. Тобто капот не повинен бути таким довгим, як у звичайному автомобілі. Внаслідок цього, кузов можна розмістити ближче до передньої частини автомобіля, щоб надати рішучий вигляд зовні, створюючи набагато більше простору всередині, включаючи додаткові 70 мм для ніг пасажирів позаду.

Це, своєю чергою, дозволило збільшити вітрове скло, яке разом із панорамним дахом створює відчуття більшого простору для всіх пасажирів.

"Ми погодили саме такий дизайн кузова на ранніх етапах, і це стало дійсно знаковим для передньої частини лінії даху, а також для відчуття внутрішнього простору".
Д-р Вольфганг Зібарт, директор з технічного дизайну Jaguar Land Rover (Dr Wolfgang Ziebart, Jaguar Land Rover Technical Design Director)

Зменшення передніх та задніх обвісів та збільшення відстані між передніми та задніми колесами для розміщення потужнішої батареї, яка збільшить пробіг авто (до 500 км) – надає електромобілю винятковості та впевненості на дорозі.

yt:tRN5g6T8cAM
Концепт-кар I-PACE | Дизайн "Із перегонів на дороги"

Незважаючи на візуально приємне відчуття міцності, концепт-кар I-PACE має відмінні для свого класу аеродинамічні характеристики. До особливостей, що допомагають досягти 0,29 Cd коефіцієнта опору, можна зарахувати витончений силует, більш обтічний при вищих швидкостях, який плавно розсікає повітря; ручки дверцят, що зливаються з дверними панелями і висуваються лише за необхідності; вентиляційні отвори, що ховаються, коли не потрібні. Є також великий аеродинамічно оптимізований повітряний канал від передньої решітки до основи вітрового скла – за аналогією з концепт-каром Jaguar C-X75, - який спрямовує повітряний потік, коли йому потрібно знайти вихід.

Маловідомий факт про ефективність аеродинаміки: форма задньої поверхні автомобіля є не менш важливою, ніж його передня частина. Саме тому тонкий задній спойлер зменшує підйомну силу; радіальний кут заднього вікна є аеродинамічно вигідним (водночас автомобіль може похвалитися 530 літрами багажного відділення під ним), а задні вентиляційні отвори – там, де узвичайного автомобіля були б вихлопні труби – спрямовують турбулентне повітря назад від задніх колісних арок автомобіля.

Це лише деякі зі способів, за допомогою яких відмінна естетика концепт-кара I-PACE сприяє аеродинамічній ефективності автомобіля. Саме ця ефективність допомагає заощадити потужність акумулятора, щоб розширити можливості автомобіля.

БІЛЬШЕ ІСТОРІЙ
КОНЦЕПТ–КАР I-PACE
Представляємо концепт I-PACE, познайомтеся з першим повністю електричним спортивним п’ятимісним кросовером Jaguar
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО I‑PACE CONCEPT
JAGUAR RACING
Competing on the track in the FIA Formula E World Championship provides us with a real life, fast-track test bed for perfecting electric car technologies.
КОНЦЕПТ-КАР I-PACE: <br> ІЗ ПЕРЕГОНІВ НА ДОРОГИ
Досліджуємо перший електричний позашляховик від Jaguar.
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО RACE TO ROAD