Skip primary navigation

КОНЦЕПТ-КАРИ

skip.tertiary.navigation

C-X16 – ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

C-X16 відрізняється ідеальним розподілом маси 50:50 і оснащений прототипом гібридної силової передачі з 3-літровим 6-циліндровим V-подібним двигуном з наддувом потужністю 280 кВт, 450 Нм, сполученим з додатковим електродвигуном, генеруючим ще 70 кВт і 235 Нм. Задній привід з 8-ступінчастою коробкою передач при такій гібридній силовій передачі дозволяє легкому С-X16 розганятися з місця до 100 км/год за 4,4 секунди, далі нарощуючи швидкість до 300 км/год. 

Новий 6-циліндровий V-подібний двигун виконаний з того ж полегшеного алюмінію, що і 8-циліндровий двигун, і оснащений блоком литим під тиском і заклепками з перехресним кріпленням для підвищення міцності і надійності конструкції. Накладки на чотири циліндри з двома кулачками виготовляються зі вторинного алюмінію для зниження шкоди, що завдається навколишньому середовищу. 

Шасі з полегшеного алюмінію забезпечує економію 41 милі на галон і загальний обсяг викидів СО2, в межах 165 г/км. Для більш економної витрати палива в реальних умовах водіння 8-ступінчаста коробка передач оснащується розумною системою Stop/Start, яка вимикає двигун через 300 мілісекунд після зупинки автомобіля. Відмінно показавши себе на моделі XF, ця система працює від подвійного магнітного пускача, який знову вмикає двигун, як тільки водій переносить ногу з педалі гальма на педаль газу.

Щоб силовий привід працював не тільки потужно, але і злагоджено, підтримуючи високу репутацію автомобілів Jaguar, 6-циліндровий V-подібний двигун оснащується патентованою системою незалежно обертових передніх і задніх балансувальних валів. Усі, хто мав справу з плавною і потужної роботою 8-циліндрового двигуна, відразу зрозуміють, що 6-циліндровий двигун має рівноцінні характеристиками і свій власний голос. При всьому цьому, він економніше витрачає паливо, знижуючи викиди до рівня норм SULEV 30 (автомобіль з максимально низьким викидом шкідливих речовин) і стандартів EU VI.